Politie VS gebruikt onechte Amazon-pakketjes met gps-tracker

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aftansert
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 01:16
Politie VS gebruikt onechte Amazon-pakketjes met gps-tracker om dieven te pakken

Prima artikel! Dit is wel echt een draak van een zin: "Volgens deze maatstaf lijkt het onwaarschijnlijk dat de inzet van neppakketjes in Nederland niet door de beugel zou kunnen, mits het gericht wordt ingezet.".

Een dubbele ontkenning met een voorwaarde. Ik denk dat ik snap wat je bedoelt, maar helemaal zeker weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heedless
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Om nog iets toe te voegen: 'onecht' is in mijn optiek een onwijs lelijk woord wat je eigenlijk nooit hoort. Waarom niet gewoon overal 'nep' gebruiken? Nu is het half 'onecht' en half 'nep'.

[ Voor 29% gewijzigd door Heedless op 12-12-2018 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Heedless schreef op woensdag 12 december 2018 @ 15:50:
Om nog iets toe te voegen: 'onecht' is in mijn optiek een onwijs lelijk woord wat je eigenlijk nooit hoort. Waarom niet gewoon overal 'nep' gebruiken? Nu is het half 'onecht' en half 'nep'.
Onecht heeft idd te veel betekenissen. De bedoeling is 'nep','vals'

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-10 13:32

Ravefiend

Carpe diem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 14:25

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Aftansert schreef op woensdag 12 december 2018 @ 15:46:
Politie VS gebruikt onechte Amazon-pakketjes met gps-tracker om dieven te pakken

Prima artikel! Dit is wel echt een draak van een zin: "Volgens deze maatstaf lijkt het onwaarschijnlijk dat de inzet van neppakketjes in Nederland niet door de beugel zou kunnen, mits het gericht wordt ingezet.".

Een dubbele ontkenning met een voorwaarde. Ik denk dat ik snap wat je bedoelt, maar helemaal zeker weet ik het niet.
Yes ik snap je punt, zal daar nog even naar kijken. Ben geen Daenerys, maar zal de draak (van een zin) proberen te temmen :P
Heedless schreef op woensdag 12 december 2018 @ 15:50:
Nu dan een draak van een woord? :) Tja, ik vond 'onecht' beter klinken dan 'nep', maar daar kan je over van mening verschillen. Maar feit is dat nep = onecht. Dus geen reden om het op basis daarvan aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heedless
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ben het inderdaad niet met je eens; onecht is gewoon een vreemd woord dat je nooit iemand hoort zeggen. Klinkt voor mij meer als een slechte vertaling o.i.d. Maar helaas heb ik geen edit rechten ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Heedless op 12-12-2018 16:44 ]

Pagina: 1