Ministerie wil cryptovaluta opnemen in antiwitwaswet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
nieuws: Ministerie wil cryptovaluta opnemen in antiwitwaswet

Ik vind het wel lelijk dat je in de derde paragraaf pas leest dat het om Nederland gaat en zelfs in de titel het eigenlijk al niet duidelijk is om welk land het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Waarom zou dat in de titel erbij moeten staan? Het lijkt mij logisch?

Het zou een ander verhaal zijn als het om, bijv, het Duitse ministerie gaat en dit niet in de titel staat.
Maar bij een Nederlands ministerie lijkt het me vanzelfsprekend.

Erbij zetten dat het een Nederlands ministerie is lijkt mij het toevoegen van overbodige informatie wat de leesbaarheid niet ten goede komt.

[ Voor 22% gewijzigd door anandus op 11-12-2018 22:03 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
anandus schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 22:02:
Waarom zou dat in de titel erbij moeten staan? Het lijkt mij logisch?
Tja, waarom dan wel iets erbij zetten, als het over iets Belgisch gaat? :? Ik vind het in elk geval raar dat je pas in de derde paragraaf moet lezen dat het om een Nederlands ministerie gaat. Welke is ook niet helemaal duidelijk, ook dat lees je pas later in het artikel.
Het zou een ander verhaal zijn als het om, bijv, het Duitse ministerie gaat en dit niet in de titel staat.
Maar bij een Nederlands ministerie lijkt het me vanzelfsprekend.
Dat maakt het imo totaal niet anders. Het lijkt mij handiger om consistentie te hebben. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Ben het met je eens. Bij Belgische onderwerpen doen we het steevast dus zou voor Nederlandse onderwerpen ook goed zijn hier op te letten: nieuws: Ministerie wil cryptovaluta opnemen in Nederlandse antiwitwaswet