Netwerkgebruikers zonder Wifi en LAN

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmorren
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 16-09 08:34
Mijn vraag
Sinds kort heb ik een PS4 welke bij de ingebruikname met Wifi verbonden is geweest. De eerstvolgende keer was de verbinding niet meer mogelijk en krijg ik het niet meer werkend. Tevens met een ethernet kabel geprobeerd, maar ook daar wordt door de router niet op gereageerd. In de Ziggo router zijn diverse gebruikers te zien, maar niet de PS4 of LAN verbinding (bij connecten laptop).

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ziggo router

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
LAN verbinding.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
en je hebt neem ik aan ook al meerdere kabels geprobeerd? gezien zowel een PS4 als een laptop het niet lijken te doen ?

404 Signature not found

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 17:35
1. Hoe ziet je netwerk er precies uit, geef eens een volledig beeld van hoe alles verbonden is en welke componenten je hebt?
2. Wat bedoel je met "de verbinding niet meer mogelijk en krijg ik het niet meer werkend"? Wat gebeurd er precies, wat voor foutmelding krijg je?
3. Wat bedoel je precies met "maar ook daar wordt door de router niet op gereageerd"? Wat verwacht je in je router te zien?
4. Als je een UTP kabel vanaf de router in je PS4 plugt, en je vraagt dan de netwerksettings op van je PS4 (https://manuals.playstati...ps4/settings/nw_test.html), wat voor informatie geeft die dan?
5. Als je een UTP kabel vanaf de router in je PS4 plugt, gaan de lampjes voor connectie op je router voor die poort wel branden?

Al met al, er is veel meer informatie nodig om je verder te kunnen helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmorren
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 16-09 08:34
Heren, bedankt voor jullie reactie en excuus voor mijn late reactie.. Inmiddels heb ik het probleem opgelost door Ziggo IPv6 naar IPv4 te laten omzetten. Hierdoor kreeg ik de optie om een DMZ-host toe te kennen.

Topic mag wat mij betreft worden gesloten.