Mijn vraag
Ik maak gebruik van de laatste versie van Microsoft outlook en loop tegen een probleem aan.
Thuis heb ik Ziggo en op de zaak zitten wij (volgens mij Vodafone).
We werken nog met POP-account.
Nu weet ik dat ik voor ziggo mijn smtp moet wijzigen naar die van hun om mails te kunnen versturen.
Alleen daar gaat het mis, ik kan de SMTP niet meer wijzigen in Outlook.
Voorheen ging je hiervoor naar Accountinstellingen > Wijzigen > Meer instellingen > tabblad uitgaande email..
Wanneer je nu naar accountinstellingen > Wijzigen gaat, krijg je een scherm waarbij je alleen het e-mail adres en op kan geven hoe vaak een email bericht bewaard moet worden op de server.
Er bestaat geen MEER instellingen of Geavanceerde instellingen.
KIES ik voor nieuw E-mailadres, dan kan ik kiezen voor Geavanceerde opties en aangeven dat ik mijn account handmatig wil aanmaken. Kies ik dan voor POP dan kan ik keurig alles instellen.
Maar ik wil mijn bestaande e-mailadres wijzigen.
Maar dat lijkt niet te werken.
Relevante software en hardware die ik gebruik
outlook geinstalleerd op windows met laatste update
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
1. Ik weet welke SMTP ik nodig heb voor ziggo, weet alleen niet of er een algemene instelling gebruikt kan worden zodat het werkt met ziggo en andere providers.
2. Hulp website van Microsoft zelf raadgepleegd en toont oude handleiding.
Heb ook op meerdere website gekeken, maar overal keurig oude uitleg, maar niet hoe het nu werkt.
Ik maak gebruik van de laatste versie van Microsoft outlook en loop tegen een probleem aan.
Thuis heb ik Ziggo en op de zaak zitten wij (volgens mij Vodafone).
We werken nog met POP-account.
Nu weet ik dat ik voor ziggo mijn smtp moet wijzigen naar die van hun om mails te kunnen versturen.
Alleen daar gaat het mis, ik kan de SMTP niet meer wijzigen in Outlook.
Voorheen ging je hiervoor naar Accountinstellingen > Wijzigen > Meer instellingen > tabblad uitgaande email..
Wanneer je nu naar accountinstellingen > Wijzigen gaat, krijg je een scherm waarbij je alleen het e-mail adres en op kan geven hoe vaak een email bericht bewaard moet worden op de server.
Er bestaat geen MEER instellingen of Geavanceerde instellingen.
KIES ik voor nieuw E-mailadres, dan kan ik kiezen voor Geavanceerde opties en aangeven dat ik mijn account handmatig wil aanmaken. Kies ik dan voor POP dan kan ik keurig alles instellen.
Maar ik wil mijn bestaande e-mailadres wijzigen.
Maar dat lijkt niet te werken.
Relevante software en hardware die ik gebruik
outlook geinstalleerd op windows met laatste update
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
1. Ik weet welke SMTP ik nodig heb voor ziggo, weet alleen niet of er een algemene instelling gebruikt kan worden zodat het werkt met ziggo en andere providers.
2. Hulp website van Microsoft zelf raadgepleegd en toont oude handleiding.
Heb ook op meerdere website gekeken, maar overal keurig oude uitleg, maar niet hoe het nu werkt.
Angelo NL / Global Cargo VTC