Hendel kapot van Thrustmaster t150 RS

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op het moortje zit een hendel om je stuur aan je bureau vast temaken
die is er afgebroken dus krijg ik mijn stuur niet goed vast kan ik die ergens kopen of krijgen ?

Stuur : Thrustmaster T150 RS

Beste antwoord (via Verwijderd op 09-05-2019 21:48)

• fisherjb2001
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 03-12-2022
Dus ik heb een poging gedaan om een nieuwe hendel te krijgen. Ik heb gechat met bol.com, jammer genoeg hadden die niet de hendel los liggen. Wel was het een optie om hem naar de reparatie te versturen. Nadat ik goed de kleine lettertjes had gelezen stond er "als het product niet onder de garantie valt word u in rekening gebracht van een 20 euro onderzoekskosten (zelfs als je hem al terug wilt) + de vervangingskosten ". Aangezien het nogal iets te maken heeft met draaien zal het wel buiten de garantie vallen, dus heb ik eerst iets anders geprobeerd. Ik heb mijn verhaal maar eens gedaan bij Thrustmaster zelf. Ik heb reactie teruggekregen dat ik mijn factuur + een foto moest sturen van het kapotte onderdeel. Dit heb ik gedaan inclusief adres en nu is het afwachten wat er gaat gebeuren. De losse onderdelen zijn daar in ieder geval los te koop ook zonder garantie. Ik update deze post zodra ik meer weet.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:02

BM

Moderator Spielerij
En wat zei Thrustmaster toen je contact met ze opnam?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oh goed dat je dat zegt dat zal ik even doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fisherjb2001
hoi, ik heb hetzelfde probleem. Hoe is dit afgelopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Een update was fijn geweest van de topic starter. En goed dat je de search gebruikt @fisherjb2001. Misschien kun je het advies van BM volgen en contact met Thrustmaster opnemen en een update hier plaatsen. De kans dat de TS dat doet is vrij klein. Hij/zij is in 2019 niet online geweest. Ik laat het topic nog even open zodat je eventueel een update kan geven.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• fisherjb2001
Dus ik heb een poging gedaan om een nieuwe hendel te krijgen. Ik heb gechat met bol.com, jammer genoeg hadden die niet de hendel los liggen. Wel was het een optie om hem naar de reparatie te versturen. Nadat ik goed de kleine lettertjes had gelezen stond er "als het product niet onder de garantie valt word u in rekening gebracht van een 20 euro onderzoekskosten (zelfs als je hem al terug wilt) + de vervangingskosten ". Aangezien het nogal iets te maken heeft met draaien zal het wel buiten de garantie vallen, dus heb ik eerst iets anders geprobeerd. Ik heb mijn verhaal maar eens gedaan bij Thrustmaster zelf. Ik heb reactie teruggekregen dat ik mijn factuur + een foto moest sturen van het kapotte onderdeel. Dit heb ik gedaan inclusief adres en nu is het afwachten wat er gaat gebeuren. De losse onderdelen zijn daar in ieder geval los te koop ook zonder garantie. Ik update deze post zodra ik meer weet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fisherjb2001
Edit: Trustmaster heeft binnen een week een nieuwe schroef gestuurd, helemaal gratis rn voor niets binnen gekregen. Top service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auketier
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 17-10-2020
Ik heb hetzelfde gedaan super bedankt ik hoop dat het werkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• faith99
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 12-12-2020
yo,

deze link kunt je alle onderdelen gewoon appart aankopen, gewoon ff je land aanduiden en je kunt gaan
https://shop.thrustmaster.com/nl_be/spare-parts.html?p=2
mvg maarten
Pagina: 1