Ik vrees van niet, dat zal je alleen op w2kserver lukken. Je zou eens aan pc-anywhere kunnen gaan denken of iets dergelijks voor op een werkstation
nope.
je kan de gratis VNC proberen of een van de vele andere remote administration tools
je kan de gratis VNC proberen of een van de vele andere remote administration tools
Je moet echt Win2k Terminal server hebben ipv Win2k adv.
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Verwijderd
Windows 2000 Server heeft ook Terminal Services. Hoef je echt niet een TerminalServer editie voor te hebben. Die is er trouwens niet eens meer voor Windows 2000.Op zondag 22 juli 2001 14:04 schreef Arjan_A het volgende:
Je moet echt Win2k Terminal server hebben ipv Win2k adv.
Of XP gaan gebruiken daar zit het in alle versies behalve de Home edition.
Sorry dat ik deze ouder topic weer op haal maar waar zit terminal servoces dan in XP prof? hoe kan ik deze installen?
is standaard al geinstalleerd,Op maandag 11 februari 2002 20:28 schreef jopie2 het volgende:
Sorry dat ik deze ouder topic weer op haal maar waar zit terminal servoces dan in XP prof? hoe kan ik deze installen?
A wise man's life is based around fuck you
waarmee ik op een client mee ik kan loggen?
hier voor gebruik je dan toch extern bureaublad voor maar als ik dan in mijn werkgroep zie staat er niks?
hier voor gebruik je dan toch extern bureaublad voor maar als ik dan in mijn werkgroep zie staat er niks?
Pagina: 1