Ik zoek een?
Ik wil mijn PC een beetje 'opfleuren', maar ook de prestaties verbeteren. Ik ben op zoek naar een AIO waterkoeler, een nieuw moederbord en twee 120mm case fans, en het is belangrijk dat ze allemaal (a)RGB hebben die ik met dezelfde software kan besturen, bijvoorbeeld Mystic Light of Aura Sync. Ik wil als de nieuwe Ryzen CPU's (volgens de geruchten) begin volgend jaar komen, ook een nieuwe CPU (als dat nodig is).
Wat is je budget?
Inclusief de CPU niet meer dan 500 euro, als een CPU upgrade echt nodig is dan, want het werkt nu allemaal wel goed. De upgrade is vooral voor de looks en misschien een lichte overclock. Zonder CPU zat ik te denken aan max. 300.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik speel nu heel veel BF 5 en Rainbow Six Siege, maar ik speel ook veel Project Cars 2 en andere race games. Ik speel op een 1080p 144Hz monitor.
Dit is mijn huidige systeem:
(Ik gebruik een 140mm intake en twee 120mm exhaust fans)
En dit is wat ik nu heb bedacht als upgrade:
Mijn vraag is of dit allemaal binnen Mystic Light samenwerkt. Ik heb express twee losse casefans in plaats van een two of three pack gekozen, omdat bij de AIO al een RGB controller zit met 5 aansluitingen.
Bedankt!
Ik wil mijn PC een beetje 'opfleuren', maar ook de prestaties verbeteren. Ik ben op zoek naar een AIO waterkoeler, een nieuw moederbord en twee 120mm case fans, en het is belangrijk dat ze allemaal (a)RGB hebben die ik met dezelfde software kan besturen, bijvoorbeeld Mystic Light of Aura Sync. Ik wil als de nieuwe Ryzen CPU's (volgens de geruchten) begin volgend jaar komen, ook een nieuwe CPU (als dat nodig is).
Wat is je budget?
Inclusief de CPU niet meer dan 500 euro, als een CPU upgrade echt nodig is dan, want het werkt nu allemaal wel goed. De upgrade is vooral voor de looks en misschien een lichte overclock. Zonder CPU zat ik te denken aan max. 300.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik speel nu heel veel BF 5 en Rainbow Six Siege, maar ik speel ook veel Project Cars 2 en andere race games. Ik speel op een 1080p 144Hz monitor.
Dit is mijn huidige systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 140,95 | € 140,95 |
| 1 | ASRock AB350M Pro4 | € 67,99 | € 67,99 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 Founders Edition 8GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 58,- | € 58,- |
| 1 | NZXT H500 Wit | € 75,95 | € 75,95 |
| 1 | be quiet! Pure Wings 2, 140mm | € 8,65 | € 8,65 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2D3000C16W | € 119,- | € 119,- |
| 1 | Seasonic M12II Evo 620W | € 69,- | € 69,- |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 79,- | € 79,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 618,54 | |
(Ik gebruik een 140mm intake en twee 120mm exhaust fans)
En dit is wat ik nu heb bedacht als upgrade:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | € 135,- | € 135,- |
| 1 | Cooler Master MasterLiquid ML240R RGB | € 96,- | € 96,- |
| 2 | Cooler Master MasterFan MF120R ARGB, 120mm | € 11,50 | € 23,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 254,- | |
Mijn vraag is of dit allemaal binnen Mystic Light samenwerkt. Ik heb express twee losse casefans in plaats van een two of three pack gekozen, omdat bij de AIO al een RGB controller zit met 5 aansluitingen.
Bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door Grijs op 10-12-2018 22:04 ]
:)