Ik heb een aantal kleine en dunne stukken aluminium met daarop een verf/laklaag die behouden moet worden.
Uit deze stukken aluminium zou ik graag een aantal vormpjes halen en deze vervolgens graveren met een opdruk.
Initieel dacht ik dat een bedrijfje dit wel voor mij zou kunnen doen met een laserstraal.
Heb er 3 benaderd, maar die haken allemaal af.
Eentje gaf mij de tip de suggestie om het te laten frezen, een ander gaf aan om het met een waterstraal te laten doen. Maar geen van die bedrijven kon dat zelf.
Doorzoeken dan maar, maar dat wordt wel een enorme kruistocht op deze manier.
Nu kun je mij op dit gebied echt alles wijs maken, ik ben totaal niet thuis in deze wereld.
Vandaar dat ik het ook wil laten uitbesteden. En dacht aan dit forum, aangezien hier ook van alles verbouwd / versneden wordt aan cases, etc.
Specs van de platen (niet geheel plat, zit een hele lichte curve in):
Plaat 1 - 395 mm x 16 mm x 2mm (LxBxD)
Plaat 2 - 415 mm x 15 mm x 5mm (LxBxD)
Plaat 3 - 490 mm x 435 mm x 2 xmm (LXBxD)
Wie o wie heeft voor mij de gouden tip? :-)
Uit deze stukken aluminium zou ik graag een aantal vormpjes halen en deze vervolgens graveren met een opdruk.
Initieel dacht ik dat een bedrijfje dit wel voor mij zou kunnen doen met een laserstraal.
Heb er 3 benaderd, maar die haken allemaal af.
Eentje gaf mij de tip de suggestie om het te laten frezen, een ander gaf aan om het met een waterstraal te laten doen. Maar geen van die bedrijven kon dat zelf.
Doorzoeken dan maar, maar dat wordt wel een enorme kruistocht op deze manier.
Nu kun je mij op dit gebied echt alles wijs maken, ik ben totaal niet thuis in deze wereld.
Vandaar dat ik het ook wil laten uitbesteden. En dacht aan dit forum, aangezien hier ook van alles verbouwd / versneden wordt aan cases, etc.
Specs van de platen (niet geheel plat, zit een hele lichte curve in):
Plaat 1 - 395 mm x 16 mm x 2mm (LxBxD)
Plaat 2 - 415 mm x 15 mm x 5mm (LxBxD)
Plaat 3 - 490 mm x 435 mm x 2 xmm (LXBxD)
Wie o wie heeft voor mij de gouden tip? :-)