Geforce (2) werkt niet op VIA Apollo KX133

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 21:24

Flexx

This side up

Topicstarter
Ik heb een Athlon 700 op een Asus K7M zitten en in het AGP slotje van die mobo zit een Diamond Viper770 wat een Nvidia chip is. Nu dacht ik... MMMM die Viper is toch aan vervanging toe. Dus ik kijk een beetje op PriceWatch en zie daar GeForce1 ddr en GeForce 2 gts of wat dan ook voor Geforce. MAAR !!! nu hoorde ik dat de Geforce.. en ik weet niet of het de GF1 of GF2 was of alle 2. Dat die niet of nietgoed werkt in samenwerking met de VIA Apollo KX133 South Bridge *VT82C686A. Ik ken een gast die had eerst een Abit ZM6 celeron mobo met GeForce2 en daar draaid hij goed maar die ging die Flashen en...Niet belangrijk.. Hij heeft hem gesloopt, toen heeft hij een mobo met VIA Apollo 133 erop gekocht en nu draait die GeForce voor geeneene meter meer, waar hij eerst 40fps ging in de demo die bij de kaart zit gaat hij nu 7fps. Weet iemand of dit waar of onzin is, heeft iemand er ervaring mee??

Verwijderd

Een kwestie van FF de juiste drivers isntallen .. opgelost. Kweet alleen niet precies welke ..

Verwijderd

Heb je de 4 in 1.17 drivers geinstaleerd, + de nieuwe AGP 4.03 driver!!!!!!!

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-08 21:00

tweakerbee

dus..?

EN de nieuwste AGP miniport drivers (voor de K7M)!!!

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Die drivers dus .. :P

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 21:24

Flexx

This side up

Topicstarter
OK, dus hij werkt wel op de Asus K7M maar werkt hij ook optimaal of gaat hij op niet Via Apollo 133 mobo's toch beter???
Pagina: 1