Vraag

• michellep77
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-12-2024
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
smartphone met heel goede camera

Wat is je budget?
icm abonnement en bijbetaling van 300/400?

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Uiteraard het gewone dagelijkse gebruik, maar ik maak heel veel foto's. En dan wil ik graag echt mooie foto's kunnen maken.

Wat heb je zelf al gevonden?
ik heb nu de nokia 8 en die bevalt best ok, maar de camera valt wat tegen. Een vriendin heeft de Iphone XS en die foto's, wow! Die kant zou ik graag opwillen, maar ik weet niet of dat binnen Nokia te vinden is, binnen mijn budget.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Aangezien de 8 het huidige topmodel is van Nokia, kom je bij dat merk dus niet verder.

Waar maak je foto's? Bij welk licht? Wat doe je met de foto's uiteindelijk? Hoeveel veel wil meeslepen? Allemaal redenen en argumenten om reviews van smartphone-camera's naast elkaar te leggen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Hoewel ik weet dat het resultaat anders is dan logischerwijze wordt verwacht, wil ik het toch even delen. Het is niet altijd zo dat de beste smartphone camera de voorkeur van de meerderheid krijgt 😏

Testing, one, two ...

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:57
Ik neem aan dat je de Nokia 8 uit 2017 hebt? Niet de 2018 Sirocco versie? Het gerucht gaat dat er begin 2019 weer een Nokia Pureview komt, wat hun top camera toestellen moeten zijn.
Tot die tijd, probeer eens de Google camera app te gebruiken, die worden op de Nokia 7 plus ook aangeraden omdat de camera goed is, maar de camera app van Nokia het daar laat afweten.
https://www.google.com/se...iz.......0i71.-sWw3G5Mn7Q

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

swhnld schreef op maandag 10 december 2018 @ 17:18:
Het gerucht gaat dat er begin 2019 weer een Nokia Pureview komt, wat hun top camera toestellen moeten zijn.
Helaas niet voor de genoemde €400,00

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• michellep77
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-12-2024
Ik maak vooral veel foto's van mijn dochter. Veel binnen, maar dat zal natuurlijk ook veel meer buiten gaan worden.
Ook mijn paard moet er vaak aan geloven.

De Lumia 950 is qua foto's toch wel beter.

De google camera app gebruik ik ook veel inderdaad!
Maar wellicht is er een nieuwere versie? @swhnld Welke link van jouw link moet ik pakken?

Maar het viel me vooral op hoe mooi de foto's van de xs zijn, zonder deze na te bewerken. Ik ben ook bang dat wat ik zoek, momenteel iig, niet te vinden is binnen mijn budget.

Ik heb idd de 2017 versie.

[ Voor 9% gewijzigd door michellep77 op 10-12-2018 17:41 ]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:57
Pagina: 1