stroom storing tilburg en omg

Pagina: 1
Acties:
  • 339 views

• tunhep
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-09 21:42
Hoi allemaal. Ik kon ergens anders niet vinden en ook niet kwijt dus leg ik het even hier neer.
Vanaf 13.50uur viel bij ons Tilburg oost de stroom uit en nog steeds geen stroom.
Enexis is niet te bereiken natuurlijk, iedereen probeert ze te bellen.
Hebben jullie ook uitval?
Laat maar weten hier.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:29

The_Worst

Unox

Is bekend en wordt momenteel opgelost.

https://www.enexis.nl/alg...g-tilburg-5043na-15216332

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:41
Waarom zou je in godsnaam gaan lopen bellen als je stroom is uitgevallen vraag ik me altijd af. Als alles in je huis uitvalt check je even bij je buren, hebben die het ook is het een storing in de regio en gaat Tanja van de helpdesk je echt niet verder helpen..

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Tip om te checken of in de hele buurt de stroom is uitgevallen of alleen bij jou: check op je telefoon hoeveel wifi accesspoints je nog ziet :)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
u_nix_we_all schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:26:
Tip om te checken of in de hele buurt de stroom is uitgevallen of alleen bij jou: check op je telefoon hoeveel wifi accesspoints je nog ziet :)
Wow ... just wow ...

Serieus, ik vind dat écht geniaal gevonden !

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-11 09:54
We zijn nog altijd een discussieforum en geen 'ik ook' topicgenerator. ;) Op de site van de netbeheerder en/of allestoringen kan je dit soort zaken makkelijk vinden. Vandaar een slotje.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.