.
[ Voor 101% gewijzigd door tweakmember op 17-04-2019 10:12 ]
[ Voor 101% gewijzigd door tweakmember op 17-04-2019 10:12 ]
Kun je wat voorbeelden geven? Ik herken deze meldingen als "de laatste tijd alleen maar slecht nieuws" niet.tweakmember schreef op maandag 10 december 2018 @ 12:51:
wat is er laatste tijd met Nordvpn aan de hand?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Sterker nog, terwijl ik dit bericht las, was ik ingelogd met een VPN-verbinding via NordVPN. Ik mocht echter niet posten omdat mijn ip-adres geblokkeerd was.Philip Ross schreef op maandag 10 december 2018 @ 13:03:
Er is ook behoorlijk wat spam van geweest hier op het forum van nieuwe accounts. (dacht dat dat nordvpn was)
[ Voor 99% gewijzigd door Ayyylias op 21-12-2023 18:56 ]
All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.
[ Voor 128% gewijzigd door tweakmember op 17-04-2019 10:12 ]
Alle links zijn MINSTENS 4 maanden oud.tweakmember schreef op maandag 10 december 2018 @ 16:45:
[...]
dat was weer tijdje geleden.
[...]
http://vpnscam.com/is-nordvpn-a-honeypot/
https://news.ycombinator.com/item?id=17889456
https://www.reddit.com/r/..._nordvpn_also_a_honeypot/
https://redlotusvpn.com/d...nvpn-data-mining-scandal/
google staat er vol mee.
Om een wat betere discussie op gang de brengen de volgende keer, is het beter als je meteen alle nieuwsberichten / bronnen in je OP vermeldt. Nu staan ze inmiddels in het topic, maar let daarop bij het aanmaken van een eventueel volgend topic.tweakmember schreef op maandag 10 december 2018 @ 12:51:
Iemand die hiervan op de hoogte is?
Ná Scaoll. - Don’t Panic.
Precies dit snap ik dus ook niet... Hoe je het ook doet, er is altijd een partij die precies kan zien wat jij doet op internet als ze dat zouden willen of daartoe gedwongen worden. Dan heb ik persoonlijk ook liever dat dit gewoon een gerenommeerde Nederlandse ISP onder het Nederlandse recht is dan een random buitenlandse commerciële partij waarbij vaak onduidelijk is onder welk recht ze exact vallen.eric.1 schreef op maandag 10 december 2018 @ 13:35:
Ik zelf snap nog altijd niet geheel waarom iemand een random commercieel bedrijf meer vertrouwt dan een ISP in eigen land.
Dit is niet alleen bij zakelijk zo, helaas zijn de ziggo ip adressen ook erg adres nauwkeurig. Tevens is natuurlijk als je ook DNS verwijzing hebt met reverse DNS je domein inzichtelijk.unezra schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 07:22:
Ik moet zeggen dat ik sinds kort ook een VPN heb, in de zin van, een datatunnel met variabel exitpoint en en bepaalde mate van anonimiteit. Niet dat ik al mijn verkeer er overheen gooi maar ik ben in het gelukkige bezit van een Ziggo Zakelijk Pro abbo en helaas, de /29 die je daar bij krijgt linkt je IP adres direct aan het adres van je "kantoor". In dit geval: Mijn huisadres.
Er zijn momenten dat ik me minder comfortabel daar bij voel en dan schakel ik tóch dat VPN maar in. Het is misschien een deel schijnveiligheid, het voegt in dit geval wel degelijk iets toe.
Maar goed, dat is een heel bewuste keuze. Ik geloof ook niet zo in de hype en had er eigenlijk geen behoefte aan. Die link aan mijn huisadres was voor mij reden om toch maar voor een (betaalde) VPN te gaan.
Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.
Bij Zakelijk Pro ligt het "iets" anders dan bij alle andere vormen.Frogmen schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 11:47:
[...]
Dit is niet alleen bij zakelijk zo, helaas zijn de ziggo ip adressen ook erg adres nauwkeurig. Tevens is natuurlijk als je ook DNS verwijzing hebt met reverse DNS je domein inzichtelijk.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq