Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• SWworld
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 06-12-2019
Mijn vraag Hoe kan het bij het typen het trillen uit worden gezet?
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Heb bij de SwiftKey ook trillen uitgezet maar trilt nog steeds bij het typen

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23:36

rens-br

Moderator Mobile & IN
@SWworld ik heb je titel even aangepast, zodat het wat duidelijk is.

Verder is je openingspost wel aan de karige kant. Je hebt al wat instellingen gevonden, maar wat heeft een zoektocht via bijv. Google opgeleverd? Zou je dat nog willen toevoegen?

• SWworld
Dat kan ik helaas niet geven omdat ik dit gedaan heb voor een vriendin die geen account heeft en ik zo aardig ben om deze post te maken voor haar. Ze is een noob op dit gebied vandaar dat ik deze post heb gemaakt.

• Gero71
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 11-06-2019
SWworld schreef op maandag 10 december 2018 @ 09:35:

Heb bij de SwiftKey ook trillen uitgezet maar trilt nog steeds bij het typen
Als dat "echt" zo is, zit je vriendin dan niet (per ongeluk) nog op het default keyboard te typen, i.p.v. op SwiftKey?

Neem aan dat de aanraak-tril functie van Android zelf al is uitgezet.

Misery and hate will kill us all.

• SWworld
Gero71 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 18:23:
[...]

Als dat "echt" zo is, zit je vriendin dan niet (per ongeluk) nog op het default keyboard te typen, i.p.v. op SwiftKey?

Neem aan dat de aanraak-tril functie van Android zelf al is uitgezet.
Helaas kan ik geen foto toevoegen ivm te weinig karma. Dan zie je dat ze de Swiftkey heeft aanstaan.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23:36

rens-br

Moderator Mobile & IN
SWworld schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 17:30:
Dat kan ik helaas niet geven omdat ik dit gedaan heb voor een vriendin die geen account heeft en ik zo aardig ben om deze post te maken voor haar. Ze is een noob op dit gebied vandaar dat ik deze post heb gemaakt.
Dan kan toch ook jij een zoektocht starten via Google?
SWworld schreef op woensdag 12 december 2018 @ 08:40:
Helaas kan ik geen foto toevoegen ivm te weinig karma. Dan zie je dat ze de Swiftkey heeft aanstaan.
Afbeeldingen kan je uploaden naar bijv. imgur.com en de link hier delen.

• janvanduschoten
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22:48

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

In Swiftkey kun je dat eenvoudig uitzetten (ik ging er van uit dat dat al is geprobeerd, maar toch nog maar even voor de zekerheid).

Als je bij de apps kijkt dan staat daar de app Swiftkey bij, open de app. Tap daar op het blokje "Typen" en vervolgens op "Geluid en trilling" . Zet daar "Standaard trilling van Android gebruiken" uit.

That should do the trick :)

You've mistaken me for someone who really cares.

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True