Uitgebreide zoekfiltersysteem (makelaar)

Pagina: 1
Acties:
  • 278 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-10 12:56
Ik wil graag een plug-in van WordPress die de bezoeker een uitgebreide filtersysteem weergeeft. In mijn geval voor woningaanbod.

Een voorbeeld zoals ik het zou willen hebben is het volgende zoekvenster op de voorpagina van https://www.mijnhuisenik.com/nl/home

Het liefste schaf ik geen thema aan (zoals WPCasa) maar bouw ik de website handmatig maar dan m.b.v. een plug-in die dit kan realiseren. Ook wil ik hiervoor geen webshop (WooCommerce) hanteren. Ik heb zelf al wat zoekwerk verricht maar ik kan nog niet echt iets vinden wat in de buurt komt. Search & Filter plug-in doet ook niet wat ik wil.

Iemand ergens ervaring mee? :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Genoeg ervaring mee, nee gelukkig niet met WordPress.

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
DJMaze schreef op maandag 10 december 2018 @ 15:25:
[...]

Genoeg ervaring mee, nee gelukkig niet met WordPress.
Je hoeft niet te reageren als je niets nuttigs te melden hebt hoor ;)
Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics
EvertonPride schreef op maandag 10 december 2018 @ 09:24:
Ik heb zelf al wat zoekwerk verricht maar ik kan nog niet echt iets vinden wat in de buurt komt. Search & Filter plug-in doet ook niet wat ik wil.
Dan zie ik graag een nieuw topic verschijnen waarin je, per onze Quickstart, beschrijft wat je dan wél gevonden hebt (maar "niet in de buurt" kwam) en waarom dat niet voldeed (zodat wij onze tijd niet gaan lopen verdoen met 't aandragen van suggesties die je allang afgeschoten hebt) en waarin je beschrijft waarom "Search & Filter plug-in doet ook niet wat ik wil" want daar kunnen we nu alleen maar naar gissen. Daarbij zijn links naar de plugins wel zo handig / relevant. Tot slot mag je in je volgende topic de link naar die site achterwege laten (spam) en kun je gewoon een gecropped screenshotje posten:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/78Ce3eupHaEUaHfgl207BuU6/full.png

Dan heeft je topic ook over 3 jaar nog nut als die site inmiddels veranderd (of verdwenen) is en hoef je ook niet onnodig te linken naar (al dan niet eigen) sites.

Lees trouwens ook Waar hoort mijn topic? eens even aandachtig door, want ik betwijfel of je topic in Webdesign, Markup & Clientside Scripting hoort ;) En misschien dat Waar vind ik...? ook nog wel relevant is voor je :)

[ Voor 15% gewijzigd door RobIII op 10-12-2018 16:37 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.