Beste Tweakers,
Ten eerste alvast bedankt voor u reacties en hopelijk zit ik in de goede topic.
Mijn vraag:
Met mijn sportvereniging gaan we elk jaar een week op kamp waar we veel video's en foto's maken.
Rond de 128 gigabyte aan videomateriaal.
Van deze video's maken we een kampfilm die tijdens de reunie gezamenlijk met de deelnemers wordt bekeken.
Rond de 3-4 gig per dag. ( 15-20 minuten per dag)
Tot 2016 hebben we steeds de film verspreid via dvd's.
Dvd's hebben alleen 2 nadelen:
1. De content die qua gigabytes past op een DVD is beperkt. Of de kwaliteit moet zeer worden terug gebracht om het op het schijfje te laten passen.
2. Sommige deelnemers van het kamp hebben niet eens een DVD speler meer thuis.
In 2017 hebben we de film terug gebracht tot 16 gig aan data en verspreid via USB sticks.
De film van 2018 is bij elkaar 24 gigabyte , met dus 8 video's tussen de 2,5 en 4 gigabyte.
Uploaden naar youtube en op een verborgen link plaatsen is geen optie omdat in de film muziekcontent is gebruikt die de videocontent blokkeert.
De vraag is dus:
Op welke manier kan ik de kampfilm verspreiden aan de 32 deelnemers?
Wetransfer is een optie, maar ik ben benieuwd naar jullie ideeën.
De sportvereniging zelf heeft een lokale server maar de internetsnelheid is waardeloos want de vereniging ligt in een buitengebied.
Optie in de Cloud heeft de grootste voorkeur.
Ik ben benieuwd en nogmaals alvast bedankt!
Ten eerste alvast bedankt voor u reacties en hopelijk zit ik in de goede topic.
Mijn vraag:
Met mijn sportvereniging gaan we elk jaar een week op kamp waar we veel video's en foto's maken.
Rond de 128 gigabyte aan videomateriaal.
Van deze video's maken we een kampfilm die tijdens de reunie gezamenlijk met de deelnemers wordt bekeken.
Rond de 3-4 gig per dag. ( 15-20 minuten per dag)
Tot 2016 hebben we steeds de film verspreid via dvd's.
Dvd's hebben alleen 2 nadelen:
1. De content die qua gigabytes past op een DVD is beperkt. Of de kwaliteit moet zeer worden terug gebracht om het op het schijfje te laten passen.
2. Sommige deelnemers van het kamp hebben niet eens een DVD speler meer thuis.
In 2017 hebben we de film terug gebracht tot 16 gig aan data en verspreid via USB sticks.
De film van 2018 is bij elkaar 24 gigabyte , met dus 8 video's tussen de 2,5 en 4 gigabyte.
Uploaden naar youtube en op een verborgen link plaatsen is geen optie omdat in de film muziekcontent is gebruikt die de videocontent blokkeert.
De vraag is dus:
Op welke manier kan ik de kampfilm verspreiden aan de 32 deelnemers?
Wetransfer is een optie, maar ik ben benieuwd naar jullie ideeën.
De sportvereniging zelf heeft een lokale server maar de internetsnelheid is waardeloos want de vereniging ligt in een buitengebied.
Optie in de Cloud heeft de grootste voorkeur.
Ik ben benieuwd en nogmaals alvast bedankt!