Witte MMO gaming mouse?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe MMO gaming mouse met 16 knoppen aan de zijkant. Ik heb op het moment een Razer Naga Chroma, maar ik wil van Razer af omdat de muis continu problemen heeft, en na 3 keer een nieuwe muis ontvangen te hebben van Razer customer service geef ik het op. Ik wil mijn set up veranderen van zwarte kleuren naar wit, het liefst wil ik dat de muis ook verlichting heeft welke ik zelf kan veranderen.
Ik heb heel internet afgespeurd, maar ik kan alleen een witte Logitech G600 vinden welke nergens meer leverbaar is en ook niet meer terug komt. Ik heb er nog 1 kunnen vinden van Roccat, maar deze vind ik te duur. Ik wil liever niet meer dan ~80 euro betalen.
Heeft iemand een idee?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asaki
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 20:43
De enige waar ik aan kan denken is pricewatch: Corsair Scimitar Pro RGB Zwart

Alleen niet wit, maar wel met RGB leds zodat je wat witte accenten mee kan geven.

[ Voor 20% gewijzigd door asaki op 10-12-2018 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie! Ik was deze ook tegen gekomen, ik denk dat ik deze ga aanschaffen als er echt geen witte muis te krijgen is. Wel vreemd dat er echt geen MMO muis in het wit te krijgen is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grijs
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 24-01-2024
Roccat heeft deze: pricewatch: Roccat Nyth - Modular MMO Gaming Mouse Wit Maar hij is wel redelijk prijzig.

:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:19
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2018 @ 19:36:
Bedankt voor je reactie! Ik was deze ook tegen gekomen, ik denk dat ik deze ga aanschaffen als er echt geen witte muis te krijgen is. Wel vreemd dat er echt geen MMO muis in het wit te krijgen is!
De reden daarvoor is, denk ik, dat wit nogal besmettelijk is en daardoor gauw vies wordt als je er met je handen aan zit.

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:29

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt @Wylana maar deze muizen hebben geen 12 knoppen aan de zijkant.

@Grijs Die had ik inderdaad ook gezien maar slechte reviews over gelezen en dan vind ik 'm te duur. Denk dat ik mijn setup maar in het zwart blijf houden, een wit toetsenbord zal ook wel erg besmettelijk zijn.

• Evert134
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-09 12:43
Het is natuurlijk maar net hoegraag je alles wit wilt. uiteidelijk zou je ook met vinyl kunnen knutselen voor je toetsenbord en eventueel muis

Steam: Evert

Pagina: 1