Toon posts:

FPS zakken in tijdens Diablo2... :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Speel Diablo2 dus in 800x600 3D max. details, alles goed, alleen zijn er van die zelfde kleine stukjes waar me FPS ineens zwaar inzakken ;( Bv. in ACT5 town, als je van je TP naar die gast die wapens verkoopt loopt, de trap af, daar zakken me fps altijd naar 10 ofzo...

voor me systeem zie signature:
nieuwe ATI Beta drivers
via 4-1 al geïnstalleerd
q3 100+ fps, geen problemen dus :*

Verwijderd

DII is gewoon slecht gecoded, als het echt te erg wordt probeer dan directdraw ipv direct3d.. werkt wel..

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:50
Yep heb ik ook last van en aan m'n systeem kan het niet liggen ;)

Met een VOODOO schijnt het beter te werken!!

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Verwijderd

Ja het direct3d support onder D2 is zeer traag, helemaal vergeleken met het 3dfx support. Oorspronkelijk was er ook alleen maar 3dfx ondersteuning geplend.
Framerates met een 3dfx kaart zijn ongeveer 4/5x zo hoog als met een D3D kaart :(

Verwijderd

Topicstarter
Leip zeg... gewoon trage 3D-engine dus :?

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:47

Bezulba

Formerly known as Eendje

tjah bietje debiel.. toen het uitkwam was 3dfx al bijna dood.. maar tjah tis nie anders.. kheb het wel zo asl ik ergens kom waar ik nog nooit geweest ben dan zijn me fps hoger dan als ik terug loop naar iets waar ik al ben geweest.. echt wazig

blup

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 22 juli 2001 12:52 schreef Werkeend het volgende:
tjah bietje debiel.. toen het uitkwam was 3dfx al bijna dood.. maar tjah tis nie anders.. kheb het wel zo asl ik ergens kom waar ik nog nooit geweest ben dan zijn me fps hoger dan als ik terug loop naar iets waar ik al ben geweest.. echt wazig
Sja, terwijl je je HDD de 1e keer niet hoort ofzo... net alsof je GPU de 2x beter DII-graphics kan verwerken, omdat ie de vorige x nog herrinerd |:(

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Dat ligt hem echt niet aan je pc want iedereen heeft het op dat punt. Is erg vaag die plekken waar je opeens traag loopt.. hoe dat komt is me ook een raadsel. Verder loopt het beter als je 3d allemaal wel aanzet met een geforce 2 zoals bij mij want zonder loopt ie nog trager.. Ik heb bij mij in het begin altijd ff dat ie wat moet laden kwa lights enzo. ff spelen wat spells doen enzo en daarna loopt ie wel weer normaal in battlefield (dit is btw allemaal in win me in win2k draait ie bij een maat van me erg bagger, vooral in multiplayer trekt ie het soms niet meer, en nee het ligt niet aan zijn systeem.. diablo 2 draait gewoon niet soepel op win2k bij hem met zijn videokaart)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Wiko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11-2024

Wiko

M'n bier is op :(

Inderdaad, sinds ik m'n nieuwe computer heb (amd 1.4, geforce3) heb ik ook die vertragingen zoals in act5 town, terwijl ik daar vroeger met m'n p2 350/Voodoo2 geen last van had :(. Maarja ik kan hem nu op 800x600 draaien en dat trok ie eerst weer niet, dus ik kan er wel mee leven.

/me == 42

Verwijderd

Ohw hier zit de topic ... ik had een searchje gedaan en kon zo vlug nix vinden ... ik wist dat er iemand moest zijn die erover zou zeiken ... mijn geopende topic :

[topic=294084/1/25]

kan gebeuren ! :)

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-11 07:49

Frenkpie

"Crocs Rule !"

als je in act5 q1 haalt dan heb je ff 2 fps per sec en verdwijt je char :(

echt zwaar klote

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ja dat is irri :(
Blijf daarom op afstand altijd :)

Verwijderd

act 2 bij dat palijs ook (of had iemand dat al gezegd??)

Verwijderd

Voodoo 3 hier, ik moet zeggen dat ik geen van deze problemen heb dus ik denk dat het idd die D3D is :)

Verwijderd

Het is D3D. D3D in Diablo II is zo ontzettende brak, framerates met een voodoo3 zijn ongeveer 4 tot 5 keer zo hoog als met mijn geforce 3.

En al die slowdowns heb ik ook.
Pagina: 1