Ervaringen boxspring met of zonder topper

Pagina: 1
Acties:
  • 2.454 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1138497

Topicstarter
Beste forumleden
Ik heb een boxspring gekocht bij de beddenreus ,maar ik vraag me af of jullie ervaringen hebben met beddenreus.
En ze adviseerden me een topper bij te kopen is dat nodig of is dat klin klare onzin.
Graag hoor ik jullie ervaringen

Mvg torny
Alvast bedankt
...

:o p :+

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1138497

Topicstarter
En waar hebben jullie je boxspring gekocht .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-04 22:30
Yup, inmiddels een 2e boxspring (Ubica) icm een topper. Al is het enkel al om de naad in het midden te verhelpen, en het matras te ‘beschermen’.

Er zijn wel veel verschillende toppers, kijk daar goed naar, zodat deze aansluit bij het matras zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:57
wij doen het al jaren zonder topper, en geen issues, je hebt dan inderdaad wel een naad tussen je 2 matrassen, of je dat erg vind is persoonlijk....
Wij hebben elektrisch verstelbare bodems, dus met een topper is dat nogal lastig als de een de bodem omhoog wil en de ander niet, vandaar deze keuze, en het bevalt prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:51
Wij hebben al 8 jaar een boxspring (elektrische) inclusief een split-topper (niet van beddenreus) heerlijk ik zou niet anders meer willen.
breagor schreef op maandag 10 december 2018 @ 07:22:
Wij hebben elektrisch verstelbare bodems, dus met een topper is dat nogal lastig als de een de bodem omhoog wil en de ander niet, vandaar deze keuze, en het bevalt prima.
Dit noem je een split-topper :), let op je hebt dan ook een split-dekbedovertrek. Het is allemaal wel wat duurder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-04 21:09

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Wij hebben een boxspring van leenbakker. Wij hebben expres een topper erbij genomen voor de zachtheid. Er zijn uiteraard ook toppers beschikbaar die harder zijn dan je bed, het is net wat je fijn vind.
breagor schreef op maandag 10 december 2018 @ 07:22:
wij doen het al jaren zonder topper, en geen issues, je hebt dan inderdaad wel een naad tussen je 2 matrassen, of je dat erg vind is persoonlijk....
Daar zijn tegenwoordig ook toppers voor, maar zo'n naad blijf je dan inderdaad houden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/efrvxrLElvonNLEP77zdZFNU/full.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Luchtbakker op 10-12-2018 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:12
Iets meer eigen inzet is wel fijn. Er is gewoon een beddentopic in Algemene Zaken: Ervaringen, hints en tips over matrassen / boxsprings. Lees dat eerst eens en je kan gewoon in dat topic een vraag stellen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.