Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik heb de eer gekregen om een nieuw systeem samen te stellen voor een vriend die professioneel bezig is met webdesign. Als hobby wil hij ook weer gaan gamen om ons squad te versterken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum prijs voor het systeem zonder randapparatuur is 1600 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is reeds voorzien, hier hoeft dus geen rekening mee gehouden te worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf heb ik in onderstaande build gekozen voor een ruime SSD voor het OS en andere softwarepakketten van bv. Adobe Suite, met als aanvulling een data HDD van 2TB.
RAID5 is niet nodig aangezien er ook backup in de cloud voorzien is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Er zijn geen voorkeuren maar hieronder gekozen voor een AMD setup wegens beste "bang for buck"
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Aangezien de computer professioneel gebruikt wordt; liefst geen kermisverlichting en andere toeters en bellen, less is more.
Ga je overklokken?
Nee, hierom ook gekozen voor een B450 moederbord ipv X470.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik had graag een dubbelcheck gedaan en goedkeuring gekregen van de medetweakers.
Hieronder de build:
Alles zou besteld worden bij alternate.be, hierdoor ook graag rekening houden met de beschikbaarheid bij de webshop als er eventueel onderdelen dienen vervangen te worden. Bovenstaande lijst komt op 1595 euro bij alternate.
Alvast bedankt voor de feedback.
Ik heb de eer gekregen om een nieuw systeem samen te stellen voor een vriend die professioneel bezig is met webdesign. Als hobby wil hij ook weer gaan gamen om ons squad te versterken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum prijs voor het systeem zonder randapparatuur is 1600 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is reeds voorzien, hier hoeft dus geen rekening mee gehouden te worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf heb ik in onderstaande build gekozen voor een ruime SSD voor het OS en andere softwarepakketten van bv. Adobe Suite, met als aanvulling een data HDD van 2TB.
RAID5 is niet nodig aangezien er ook backup in de cloud voorzien is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Er zijn geen voorkeuren maar hieronder gekozen voor een AMD setup wegens beste "bang for buck"
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Aangezien de computer professioneel gebruikt wordt; liefst geen kermisverlichting en andere toeters en bellen, less is more.
Ga je overklokken?
Nee, hierom ook gekozen voor een B450 moederbord ipv X470.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik had graag een dubbelcheck gedaan en goedkeuring gekregen van de medetweakers.
Hieronder de build:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 328,90 | € 328,90 |
| 1 | MSI B450 Tomahawk | € 108,50 | € 108,50 |
| 1 | MSI GeForce RTX 2070 Armor 8G | € 535,- | € 535,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 57,44 | € 57,44 |
| 1 | Fractal Design Meshify C | € 73,90 | € 73,90 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 137,90 | € 137,90 |
| 1 | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 85,- | € 85,- |
| 1 | Samsung 860 EVO 1TB | € 166,63 | € 166,63 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.493,27 | |
Alles zou besteld worden bij alternate.be, hierdoor ook graag rekening houden met de beschikbaarheid bij de webshop als er eventueel onderdelen dienen vervangen te worden. Bovenstaande lijst komt op 1595 euro bij alternate.
Alvast bedankt voor de feedback.