Zijn de t-birds vanaf 1200 al standaard multiplier unlocked?
Ik heb dat namelijk ergens in een of andere review gelezen. Correct me if im wrong
Die ik nu tegen gekomen ben waren allemaal standaard niet gelocked, dus ik denk dat dit idd het geval is... maar ik weet niet 100% zeker of ze echt allemaal unlocked zijn?
#
Verwijderd
Valt nix te correctenOp zondag 22 juli 2001 02:38 schreef mrmagoo835 het volgende:
Zijn de t-birds vanaf 1200 al standaard multiplier unlocked?Ik heb dat namelijk ergens in een of andere review gelezen. Correct me if im wrong
Verwijderd
Yup zijn niet gelocked omdat AMD dan zelf makkelijk een hoop 133mhzjes en 100mhzjes kan maken, ze hoeven dan alleen even de multiplier te veranderen 
Welke zijn er nou WEL en welke zijn er nou
NIET locked.. :?
Welke zijn er nou WEL en welke zijn er nou
NIET locked.. :?
Alles lager dan 1200 (ook Durons): wel gelockt
1200 en hoger: niet gelockt
sigloos
Mijn Thunderbird 1200/200 op een K7T Turbo is niet gelockt.
Toch kan ik hem niet op 8*133 Mhz laten draaien omdat hij tijdens het opstarten even met een multiplier van 12 werkt.
En dat trekt hij niet.
Toch kan ik hem niet op 8*133 Mhz laten draaien omdat hij tijdens het opstarten even met een multiplier van 12 werkt.
En dat trekt hij niet.
Dat klopt niet helemaal, de cpu's die "vanaf" een bepaalde datum zijn gemaakt zijn unlocked (januari 2001 volgens mij), de 1200 werd toen uitgebracht. Er zijn dus echter ook cpu's lager dan 1200 die wel standaard unlocked zijn!Op zondag 22 juli 2001 10:44 schreef _mARCO_ het volgende:
Alles lager dan 1200 (ook Durons): wel gelockt
en meer info te vinden in de search
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()