Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman456
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:16
Mijn vraag:
Sinds kort kan ik maar 5 minuten internetten met mijn laptop. Ik heb het idee dat torrents downloaden beter en langer gaat. Maar waarom?
Als ik de verbinding softwarematig onderbreek en weer een verbinding aanga, werkt de kaart weer 5 minuten.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 64 bit en de hardware is een 593836-001 kaart van HP.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
1. Kaart vervangen.
2. Een driver gedownload van een Russische site maar dat was een Trojan....

Ik zoek een oplossing, mogelijk een werkende driver.

[ Voor 10% gewijzigd door Herman456 op 09-12-2018 14:44 ]

Beste antwoord (via rens-br op 09-12-2018 20:44)

• Herman456
Ik heb het gevonden.

Je moet de windows 7-64 bit drivers installeren die op de HP support site gegeven worden. Denk er om dat meer onderdelen van deze oudere laptop Windows 10 64 niet helemaal leuk vinden. Mijn Ricoh kaartlezer bleek ook een conflict te hebben. Ga naar apparaatbeheer en loop even alles langs. In gebeurtenissen vind je een code, als je die knipt en plakt in google kom je terecht op een HP site met oplossingen. Heb je vragen mail maar. Alle conflicten zijn nu weg.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Ik gok op een andere trojan cq malware die niet door je virusscanner is gedetecteerd

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Herman456
Ik heb het gevonden.

Je moet de windows 7-64 bit drivers installeren die op de HP support site gegeven worden. Denk er om dat meer onderdelen van deze oudere laptop Windows 10 64 niet helemaal leuk vinden. Mijn Ricoh kaartlezer bleek ook een conflict te hebben. Ga naar apparaatbeheer en loop even alles langs. In gebeurtenissen vind je een code, als je die knipt en plakt in google kom je terecht op een HP site met oplossingen. Heb je vragen mail maar. Alle conflicten zijn nu weg.