Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
eric.1 schreef op zondag 9 december 2018 @ 13:52:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Ik zou liever eerst het verhaal van beide kanten horen voor ik een kant kies! Wie zegt dat er niet eerst een heel verhaal vooraf is gegaan aan het 'dreigen met een advocaat'.loki504 schreef op maandag 10 december 2018 @ 18:42:
Members only:
[ Voor 5% gewijzigd door Medione1210 op 11-12-2018 12:27 ]
Volgens mij werkt dat niet zo simpel en had je daar vóór verzending dan afspraken over moeten maken. Misschien dat @Verwijderd hier iets zinnigs over kan zeggen?Timba- schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 17:04:
Als jij er van overtuigd ben dat dat ding het deed toen je hem verstuurde dan kun je hem gewoon vertellen dat het risico van verzenden bij hem ligt en klaar.
Ik probeer meer te zeggen van gewoon niet druk over maken en zolang je er van overtuigd ben dat je etisch handelt niet te veel zorgen maken over eventuele (zeer onwaarschijnlijke) consequenties.Medione1210 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 18:20:
[...]
Volgens mij werkt dat niet zo simpel en had je daar vóór verzending dan afspraken over moeten maken. Misschien dat @Verwijderd hier iets zinnigs over kan zeggen?
[ Voor 28% gewijzigd door Timba- op 11-12-2018 18:24 ]
Ik heb zoiets een keertje meegemaakt met een artikel van vergelijkbare waarde. Ik heb toen aangeboden om het artikel terug te nemen waarbij de ander de verzendkosten voor zich zou nemen en het geld retour zou krijgen als ik het artikel in onbeschadigde staat zou ontvangen.rhwerkman schreef op zondag 9 december 2018 @ 13:38:
Members only: title
Je hebt geen idee waar je het over hebt. Loki had al aangegeven wie verantwoordelijk is voor de verzending.Timba- schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 18:22:
[...]
Zelfs al zou dit naar de rechtbank gaan (wederom zéér onwaarschijnlijk) heb je gewoon juridisch loket en raad van rechtbijstand die een advocaat voor je vergoed in deze conflictsituatie en je wint dit gewoon op kort geding.
In het aller aller aller ergste geval (wat absoluuuuut niet zal gebeuren) zul je meneer "schadeloos" moeten stellen voor dat tweedehands moederbord.. Komop zeg.
Verwijderd
Wat is ethisch handelen? Tenzij concreet anders afgesproken ligt risico versturen bij verzender. Koper koopt immers een werkend product op zijn locatie (afspraak is werkend product incl zending).Timba- schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 18:22:
[...]
Ik probeer meer te zeggen van gewoon niet druk over maken en zolang je er van overtuigd ben dat je etisch handelt niet te veel zorgen maken over eventuele (zeer onwaarschijnlijke) consequenties.
Zelfs al zou dit naar de rechtbank gaan (wederom zéér onwaarschijnlijk) heb je gewoon juridisch loket en raad van rechtbijstand die een advocaat voor je vergoed in deze conflictsituatie en je wint dit gewoon op kort geding.
In het aller aller aller ergste geval (wat absoluuuuut niet zal gebeuren) zul je meneer "schadeloos" moeten stellen voor dat tweedehands moederbord.. Komop zeg.
Zelfs een moederbord in alleen een kadopapiertje overleeft het wel (gelukkig weet ik uit ervaringHackus schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 19:54:
@rhwerkmanMembers only:
Verwijderd
Je kan, als blijkt dat je op basis van een gebrek aan kennis uitspraken doet over wat een rechter zou zeggen er volledig naast zit, een mea culpa doen en er iets van leren.Timba- schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 19:57:
topadvies man, ja inderdaad ts moet vooral zoveel mogelijk tijd steken in het researchen van hoe dit in theorie in de rechtzaal zou gaan, en vooral niet vergeten zich er enorm druk over te maken.
Ik denk dat je me post niet goed gelezen hebt.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 20:18:
[...]
Je kan, als blijkt dat je op basis van een gebrek aan kennis uitspraken doet over wat een rechter zou zeggen er volledig naast zit, een mea culpa doen en er iets van leren.
Of je kan vervolgens doen of de situatie onzinnig is. Bij deze het verzoek geen adviezen meer te geven in topics waar naar rechten gevraagd worden. Het gaat hier misschien om iets kleins, maar als jouw 'adviezen' gevolgd worden in situaties lopen mensen gewoon risico. Het is in ieder geval duidelijk hoe het met jouw 'ethiek' zit! Ga je schamen.
[ Voor 28% gewijzigd door NotSoSteady op 12-12-2018 01:19 ]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zou een splitter nasturen ook geen oplossing vinden.rhwerkman schreef op woensdag 12 december 2018 @ 00:43:
Dit is verhaal tot nu toe, voor enige duidelijkheid:
Members only:
En als de poorten dan niet werken?NotSoSteady schreef op woensdag 12 december 2018 @ 01:17:
Als je er zeker van bent dat het werkt, gewoon laten terugsturen. Een extra tip: verkoop dit soort dingen op Tweakers.
In vino veritas, in aqua sanitas
Dan heb je simpelweg gezegd pech. Dat een fan niet functioneert vind ik overigens niet aanvaardbaar en is gewoon een defect. Voor een advocaat hoeft hij ook niet bang te zijn, echter zou ik dergelijke problemen liever op een fatsoenlijke manier willen oplossen. Laat hem het moederbord terugsturen, controleer of het probleem zich opnieuw voordoet en beslis daarna of je het geld teruggeeft of het moederbord terugstuurt.JohanNL schreef op woensdag 12 december 2018 @ 02:50:
[...]
En als de poorten dan niet werken?
Ik kan me ook voorstellen gezien de toon en redenatie van de koper, dat hij eerst zijn geld terug wil voordat hij het moederbord terug stuurt.
En als we er dan van uit gaan dat de koper de boel probeert te flessen dan kun je natuurlijk van alles verwachten, of juist helemaal niets.
En dat gezeur over MP altijd...
Ja er zitten veel " tokkie " figuren op dat platform, maar er is echt geen garantie dat je deze niet op Tweakers tegen komt.
Daarnaast had hetzelfde conflict zich hier ook op Tweakers kunnen voor doen.
Hadden we dan de koper op zijn blauwe ogen gelooft?
Terwijl anderen al een " schuldige " hebben aangewezen vind ik het moeilijk om over deze kwestie een oordeel te vellen.
De koper maakt een onhandige en opdringerige indruk, maar hij zou ook best de waarheid kunnen spreken, je zou maar in die situatie zitten...
@ TS
Je zult hierin toch zelf een keuze moeten maken.
Je kunt de koper zijn zin geven en het geld terug storten en hopen dat je je moederbord volledig werkend terug krijgt.
Probeer desnoods eerst het moederbord terug te krijgen voordat je het geld terug stort.
Als dit lukt is je verkoop wel mislukt maar ben je als het goed is van het gezeur af en kun je je moederbord opnieuw tekoop aanbieden.
- Of -
Je gaat niet akkoord met een terugname.
Als de koper verbaal vervelend gaat doen kun je hem volgens mij blokkeren en dan is het klaar*
Risico:
Wat er kan gebeuren is dat hij gaat zeuren bij Marktplaatst en dat zij jouw account blokkeren, ik ga er vanuit dat dat niet eerder is gebeurd en dan is de kans hierop wel klein lijkt me.
Koper kan aangifte doen, is kansloos maar kan wederom wel jouw MP account kosten.
Hij kan met de gegevens die je hem hebt gegeven je voor oplichter aanmerken op websites, dit zou eventueel kunnen uitlopen op ( online ) stalking, maar dat is wel echt een doom scenario.
En zoals al gezegd; de volgende keer in je advertentie(s) vermelden dat verzending op risico koper is.
Dat is dan vooral voor in het geval dat een zending verdwijnt o.i.d.
Je bent als verzender verantwoordelijk voor juiste aflevering.
In dit geval is het zoals ik het begrijp wel juist afgeleverd maar is het product niet helemaal zoals de koper heeft verwacht.
De koper heeft ook een onderzoeksplicht en gezien het probleem is het zeker wel te betwisten wie er verantwoordelijk is in dit geval.
Het gaat daarnaast ook om een gebruikt product, dat de fan header niet ( volledig ) functioneert kan ook aanvaardbaar worden bevonden omdat het om een gebruikt product gaat.
Van een advocaat hoef je denk ik niks te verwachten.
In al mijn ads staat dat risico's bij verzenden voor koper zijn.JohanNL schreef op woensdag 12 december 2018 @ 02:50:
[...]
En als de poorten dan niet werken?
Ik kan me ook voorstellen gezien de toon en redenatie van de koper, dat hij eerst zijn geld terug wil voordat hij het moederbord terug stuurt.
En als we er dan van uit gaan dat de koper de boel probeert te flessen dan kun je natuurlijk van alles verwachten, of juist helemaal niets.
En dat gezeur over MP altijd...
Ja er zitten veel " tokkie " figuren op dat platform, maar er is echt geen garantie dat je deze niet op Tweakers tegen komt.
Daarnaast had hetzelfde conflict zich hier ook op Tweakers kunnen voor doen.
Hadden we dan de koper op zijn blauwe ogen gelooft?
Terwijl anderen al een " schuldige " hebben aangewezen vind ik het moeilijk om over deze kwestie een oordeel te vellen.
De koper maakt een onhandige en opdringerige indruk, maar hij zou ook best de waarheid kunnen spreken, je zou maar in die situatie zitten...
@ TS
Je zult hierin toch zelf een keuze moeten maken.
Je kunt de koper zijn zin geven en het geld terug storten en hopen dat je je moederbord volledig werkend terug krijgt.
Probeer desnoods eerst het moederbord terug te krijgen voordat je het geld terug stort.
Als dit lukt is je verkoop wel mislukt maar ben je als het goed is van het gezeur af en kun je je moederbord opnieuw tekoop aanbieden.
- Of -
Je gaat niet akkoord met een terugname.
Als de koper verbaal vervelend gaat doen kun je hem volgens mij blokkeren en dan is het klaar*
Risico:
Wat er kan gebeuren is dat hij gaat zeuren bij Marktplaatst en dat zij jouw account blokkeren, ik ga er vanuit dat dat niet eerder is gebeurd en dan is de kans hierop wel klein lijkt me.
Koper kan aangifte doen, is kansloos maar kan wederom wel jouw MP account kosten.
Hij kan met de gegevens die je hem hebt gegeven je voor oplichter aanmerken op websites, dit zou eventueel kunnen uitlopen op ( online ) stalking, maar dat is wel echt een doom scenario.
En zoals al gezegd; de volgende keer in je advertentie(s) vermelden dat verzending op risico koper is.
Dat is dan vooral voor in het geval dat een zending verdwijnt o.i.d.
Je bent als verzender verantwoordelijk voor juiste aflevering.
In dit geval is het zoals ik het begrijp wel juist afgeleverd maar is het product niet helemaal zoals de koper heeft verwacht.
De koper heeft ook een onderzoeksplicht en gezien het probleem is het zeker wel te betwisten wie er verantwoordelijk is in dit geval.
Het gaat daarnaast ook om een gebruikt product, dat de fan header niet ( volledig ) functioneert kan ook aanvaardbaar worden bevonden omdat het om een gebruikt product gaat.
Van een advocaat hoef je denk ik niks te verwachten.
Dan is het risico voor hem en heeft hij pech. Dan zal hij moeten bewijzen dat het defect er was voor hij de doos in ging. En dat gaat erg lastig worden.rhwerkman schreef op woensdag 12 december 2018 @ 11:37:
[...]
In al mijn ads staat dat risico's bij verzenden voor koper zijn.
Aanvaardbaar dat een (toch cruciaal) onderdeel niet werkt zonder kennisgeving....juistem, nee, dat gaat hem niet worden. Dat is gewoon niet conform de afspraak. De vraag is wanneer dit probleem ontstaan is, voor de verzending of tijdens/erna.JohanNL schreef op woensdag 12 december 2018 @ 02:50:
De wijzen komen uit het Oosten!
Wat zou jij vinden/doen als jij de koper was en er wordt tegen je gezegd dat je pech hebt?loki504 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 11:45:
[...]
Dan is het risico voor hem en heeft hij pech. Dan zal hij moeten bewijzen dat het defect er was voor hij de doos in ging. En dat gaat erg lastig worden.
Probeer een kopie van je advertentie te krijgen. Zodat je bewijs hebt dat verzending zijn verantwoordelijkheid is.
Vervelend. Maar dat is het risico wat je loopt als je op MP op eigen verantwording wat koopt. Dan had hij hem in de buurt moeten kopen. Of een nieuwe.Medione1210 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 12:16:
[...]
Wat zou jij vinden/doen als jij de koper was en er wordt tegen je gezegd dat je pech hebt?
(Waarbij ik er maar even vanuit ga dat zowel koper als verkoper te goeder trouw handelen)
[ Voor 7% gewijzigd door loki504 op 12-12-2018 12:22 ]
Ophalen en testen ter plekke.Medione1210 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 12:16:
[...]
Wat zou jij vinden/doen als jij de koper was en er wordt tegen je gezegd dat je pech hebt?
(Waarbij ik er maar even vanuit ga dat zowel koper als verkoper te goeder trouw handelen)
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Uiteraard de beste manier, maar zelfs dan kunnen er (kleinere) problemen zijn die je sowieso niet opmerkt.
En dat hebben ze gratis gedaan? meestal betaal je al snel 40 euro aan onderzoek kosten. En dat doe je niet even snel zonder te overleggen. Zeker niet als het product zelf maar 90 euro is.JohanNL schreef op woensdag 12 december 2018 @ 12:26:
Inderdaad een kopie van je advertentie bewaren en het liefst noteer je ook nog even de URL.
De koper is er dan gewoon mee akkoord gegaan dat het risico bij hem ligt, had hij dit risico niet willen lopen had hij ook het product kunnen ophalen en eventueel kunnen testen.
@eric.1 Het is maar hoe je het bekijkt, ik zou zeer zeker niet een moederbord willen hebben met een kapotte cpu-fan header, maar het moederbord an sich zou nog zijn taak moeten kunnen vervullen d.m.v. een andere fan header die er als het goed is meermaals op zit.
Ligt er overigens wel aan hoe TS de staat van het moederbord heeft beschreven, als deze stond beschreven als ( als ) nieuw / volledig werkend e.d. moet dat wel waar gemaakt worden.
Dan heb je ook nog zoiets als incompatibiliteit / user abuse, maar de koper had na eigen zeggen informatique al laten bevestigen dat de header echt kapot is.
Dat is gewoon een (smoes) natuurlijk, om maar het ff druk te zetten. Daar zitten vaak ook kosten aan verbonden en daar lijkt niemand het over te hebben zoals ik al zei. ook tussen reactie van 27nov en 4dec zit een lange tijd tussen. Het trucje van eigen defect artikel zoeken op oa MP en claimen dat het defect is, is een bekend gedrag op MP. Verder is er voor @rhwerkman niets loos als hij zich aan de regels van verkoper heeft gehouden. zoals geen defect artikel verkopen zonder te vermelden, en degelijk verpakken, en duidelijk adresseren. Een moederbord gaat dan niet ineens defect.(als pakje geen zichtbare schade toont bij ontvangst)JohanNL schreef op woensdag 12 december 2018 @ 12:26:
Inderdaad een kopie van je advertentie bewaren en het liefst noteer je ook nog even de URL.
De koper is er dan gewoon mee akkoord gegaan dat het risico bij hem ligt, had hij dit risico niet willen lopen had hij ook het product kunnen ophalen en eventueel kunnen testen.
@eric.1 Het is maar hoe je het bekijkt, ik zou zeer zeker niet een moederbord willen hebben met een kapotte cpu-fan header, maar het moederbord an sich zou nog zijn taak moeten kunnen vervullen d.m.v. een andere fan header die er als het goed is meermaals op zit.
Ligt er overigens wel aan hoe TS de staat van het moederbord heeft beschreven, als deze stond beschreven als ( als ) nieuw / volledig werkend e.d. moet dat wel waar gemaakt worden.
Dan heb je ook nog zoiets als incompatibiliteit / user abuse, maar de koper had na eigen zeggen informatique al laten bevestigen dat de header echt kapot is.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Het lijkt mij juist logisch dat de koper eerst zijn geld terug wil voordat hij het moederbord terug stuurt.Medione1210 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 12:52:
[...]
(...)
In dit geval zou ik de koper aanbieden om 'm op zijn kosten terug te sturen en dan zijn geld terug te geven. Als hij dan met vreemde smoesjes komt of eerst geld wil zien weet je genoeg.
Share and Enjoy!
Verwijderd
Als ik akkoord ben gegaan met dat verkoper in zijn ad heeft staan dat het risico van verzenden bij mij ligt, dan zou ik accepteren dat ik pech heb. Daarom zou ik persoonlijk ook nooit iets van electronica via marktplaats kopen als de verkoper zegt dat het risico van verzenden bij mij ligt.Medione1210 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 12:16:
[...]
Maar de kans dat een een apparaat intern kapot gaat door het verzenden lijkt me niet zo groot (mits goed verpakt), dus je gaat akkoord met bepaalde risico's (verlies,diefstal, beschadiging), maar onverklaarbaar defect lijkt me daar niet eentje van.Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2018 @ 16:41:
[...]
Als ik akkoord ben gegaan met dat verkoper in zijn ad heeft staan dat het risico van verzenden bij mij ligt, dan zou ik accepteren dat ik pech heb. Daarom zou ik persoonlijk ook nooit iets van electronica via marktplaats kopen als de verkoper zegt dat het risico van verzenden bij mij ligt.
Beide partijen zijn wantrouwig van elkaar, als alles wat de TS zegt waarheid is dan zou ik ook weinig vertrouwen hebben om eerst het geld terug te geven aan de koper.JohanNL schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:31:
[...]
Het lijkt mij juist logisch dat de koper eerst zijn geld terug wil voordat hij het moederbord terug stuurt.
Ts wordt door de koper het oplichters hokje ingedrukt en laat juist zien dat hij geen vertrouwen meer heeft in TS.
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2018 @ 16:41:
[...]
Als ik akkoord ben gegaan met dat verkoper in zijn ad heeft staan dat het risico van verzenden bij mij ligt, dan zou ik accepteren dat ik pech heb. Daarom zou ik persoonlijk ook nooit iets van electronica via marktplaats kopen als de verkoper zegt dat het risico van verzenden bij mij ligt.
Ik doe zelf geen zaken via MP (Pak voor tech liever V&A hier op Tweakers) maar ik hanteer zelf altijd garantie tot aan de deur. Je bent welkom als je het werkend wil zien, maar zodra je de deur uit bent is het jouw probleem.Medione1210 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 17:03:
[...]
Maar de kans dat een een apparaat intern kapot gaat door het verzenden lijkt me niet zo groot (mits goed verpakt), dus je gaat akkoord met bepaalde risico's (verlies,diefstal, beschadiging), maar onverklaarbaar deffect lijkt me daar niet eentje van.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Verwijderd
Omdat je het risico bij de koper hebt gelegd zal koper moeten bewijzen dat het onderdeel tijdens transport kapot is gegaan of dat dat van te voren al zo was. Koper heeft er ook niet voor gekozen het moederbord op te halen en het werken te zien dus de koper staat totaal niet sterk. Koper had 1) niet akkoord moeten gaan dat hijzelf het risico van verzenden loopt en 2) natuurlijk het moederbord moeten ophalen. Dit heeft koper beide verzuimd.Medione1210 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 17:03:
[...]
Maar de kans dat een een apparaat intern kapot gaat door het verzenden lijkt me niet zo groot (mits goed verpakt), dus je gaat akkoord met bepaalde risico's (verlies,diefstal, beschadiging), maar onverklaarbaar deffect lijkt me daar niet eentje van.
Dat laatste maakt niets uit. Je bent verantwoordelijk voor de verzending tenzij specifiek anders afgesprokenrhwerkman schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:39:
Ik heb het idee dat dit een beetje uit de hand loopt met de reacties. Na de laatste reactie die hij heeft gegeven heb ik nog geen bericht terug gehad.
Helaas heb ik geen kopie van de ad, maar bij al mijn ads staat hetzelfde --> kosten+risico van verzenden is voor de koper.
Als verkoper aangeeft dat verzending op risico koper is in de advertentie verschuift dit naar de koper (bij particuliere verkoop althans): https://blog.iusmentis.co...bij-particuliere-verkoop/ . Dus dat maakt zeker wel uit.henri86 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:57:
[...]
Dat laatste maakt niets uit. Je bent verantwoordelijk voor de verzending tenzij specifiek anders afgesproken
[ Voor 3% gewijzigd door Detmer op 13-12-2018 00:10 ]
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
En dat heeft hij toch gedaan? De advertentie is de basis van wat je overeenkomt.henri86 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:57:
[...]
Dat laatste maakt niets uit. Je bent verantwoordelijk voor de verzending tenzij specifiek anders afgesproken
Punt is dat TS aangeeft dat de fanheaders het bij hem wel gewoon deden, koper geeft aan van niet, dan '' moet '' het wel kapot zijn gegaan tijdens het transport want daar waren zowel TS als de koper niet bij.zetje01 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 00:24:
Ik begrijp in dit topic niets van de zin: "Risico van verzenden ligt bij (ver)koper"?
Dat doet toch helemaal niet ter zake? Het product is toch aangekomen?
Of is er echt iemand hier, die denkt dat tijdens de verzending de fanports kapot zijn gegaan?
Hhmm.. okay, ik snap je de gedachtengang nu. Thanx!JohanNL schreef op donderdag 13 december 2018 @ 20:02:
[...]
Punt is dat TS aangeeft dat de fanheaders het bij hem wel gewoon deden, koper geeft aan van niet, dan '' moet '' het wel kapot zijn gegaan tijdens het transport want daar waren zowel TS als de koper niet bij.
Niet dat ik denk dat het echt zo zit, ik denk niemand hier, maar dit is wel de wijze waarop je moet redeneren in dit geval.
Ik heb zelfs nog op de doos van het mobo dat ding aan draai gehad om screenshot van bios settings te bewaren, toen deed hij het ook gewoon.JohanNL schreef op donderdag 13 december 2018 @ 20:02:
[...]
Punt is dat TS aangeeft dat de fanheaders het bij hem wel gewoon deden, koper geeft aan van niet, dan '' moet '' het wel kapot zijn gegaan tijdens het transport want daar waren zowel TS als de koper niet bij.
Niet dat ik denk dat het echt zo zit, ik denk niemand hier, maar dit is wel de wijze waarop je moet redeneren in dit geval.
Hoe moet ik dit stuk lezen? Had je zelf eerst ook de "splitter kabel" in gebruik of gebruikte je puur de fan connectors?11:24
Natuurlijk probeer ik het goedkoop op te lossen. Wat dacht je zelf. En die connector heb ik zelf net zo in mijn kast zitten.
13:11
de fans draaien niet omdat ze niet genoeg stroom krijgen, als je de stroom ergens anders vandaan haalt en de snelheid laat regelen door de cpu fan socket werkt het wel
13:12
zo zat het ook op dat bord
CISSP! Drop your encryption keys!
Ik heb een fan hub die wordt geregeld door pwm, stroom komt van molex.laurens0619 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 19:37:
[...]
Hoe moet ik dit stuk lezen? Had je zelf eerst ook de "splitter kabel" in gebruik of gebruikte je puur de fan connectors?
Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)
Ik denk dat hij ze gesloopt heeft tijdens inbouwen.zetje01 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 19:02:
Maar...
Is er één iemand (en voor mij part haal je heel tweakers er bij) die echt gelooft dat de fan-headers zijn overleden tijdens het verzenden?
Ik heb via MP een keer jaren terug een GTX670 in een simpele papieren A4 envelop binnen gekregensapphire schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 20:05:
[...]
Zelfs een moederbord in alleen een kadopapiertje overleeft het wel (gelukkig weet ik uit ervaring)
Maargoed mits je een duidelijke foto hebt kun je het serie nr toch zien?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq