Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
[ Voor 113% gewijzigd door Toppe op 09-12-2018 14:08 ]
People as things, that’s where it starts.
Slecht plan.. Daar zijn de mods dus voor

Ey!! Macarena \o/
Commandline FTW | Tweakt met mate
[ Voor 99% gewijzigd door Toppe op 09-12-2018 14:08 ]
Dat kan je doen door te rapporteren, heel effectief. Zeker een TS moet juist geen modrechten hebben in zijn eigen topic juist zodat hij niet teveel gaat sturen.Toppe schreef op zondag 9 december 2018 @ 13:43:
[...]
Dit zou censuur zijn als het direct gewijzigd is, niet als het ter goedkeuring bij een modje.
En het gaat niet om reacties richting TS, als je geen feedback aan kan dan moet je ook niets openen. Ik ben van mening dat je als TS ook een bepaalde verantwoordelijkheid hebt voor je topic, het ontopic houden enzovoort.
Omdat de meesten die verantwoordelijkheid niet aan kunnen.Je kan het ook anders zien, waarom zou je niet meer vrijheid mogen hebben in je eigen topic? Simpele zaken zoals een slotje kunnen al niet eens.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Aha, de discussie loopt niet zoals geplanned, moet het maar op slot..Toppe schreef op zondag 9 december 2018 @ 13:51:
[...]
Dus de goeie lijden weer onder de slechte.
Slotje please

En daarom is die feature er dus niet..
[ Voor 44% gewijzigd door RaZ op 09-12-2018 14:14 ]
Ey!! Macarena \o/
Het grootste probleem is dat de meesten denken dat zij de "goeie" zijn maar dat in de praktijk tegenvalt.Toppe schreef op zondag 9 december 2018 @ 13:51:
[...]
Dus de goeie lijden weer onder de slechte.
Slotje please
[ Voor 144% gewijzigd door Toppe op 09-12-2018 14:08 ]
Ik zie geen noodzaak, er zijn mods, en die doen hun werk vrij goed hier.
Wt uniek is, is dat je zelfs kan discuteren over de moderatie, dat heb ik nog maar weinig gezien op andere fora.
Sony A7 iv en wat recycled glas
Dat doen ze nu dus al bij jouw...lolToppe schreef op zondag 9 december 2018 @ 13:53:
Dan zijn die mensen het probleem dat je moet aanpakken!

[ Voor 137% gewijzigd door Toppe op 09-12-2018 14:08 ]
Nogmaals, er is een rapporteer knop per post en per topic.Toppe schreef op zondag 9 december 2018 @ 13:53:
[...]
Nee hoor, maar ik hoor alleen tegen argumenten als ‘censuur’ en ‘je kan niet tegen kritiek’. Daarbij graag even lezen wat er boven in staat: goedkeuring van een modje blijft vereist. Nu moet ik weer een nieuw topic openen met de vraag of het op slot mag, dan is iedereen toch dubbel werk aan het doen?
Mensen zijn niet gevoelig, ze vinden het een slecht idee. Jij schiet meteen in de verdediging.Dan zijn die mensen het probleem dat je moet aanpakken!
Wist niet dat sommige hier zo gevoelig waren
Ben nu al benieuwd wat je in dit topic had gedaan, als de optie er was
Welk verhaal, die 5 regels die je topic post waren?Toppe schreef op zondag 9 december 2018 @ 14:06:
[...]
Ik schiet niet in de verdediging, maar voordat je kan oordelen moet je wel het verhaal gelezen hebben en het snappen, daar ontbreekt het bij de meeste hier.
Het feit dat je nu je openingspost al verwijderd spreekt exact boekdelen over hoe slecht het idee zou zijn.
Inverted_World schreef op zondag 9 december 2018 @ 14:08:
[...]
Welk verhaal, die 5 regels die je topic post waren?
Het feit dat je nu je openingspost al verwijderd spreekt exact boekdelen over hoe slecht het idee zou zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Toppe op 09-12-2018 14:10 ]
Verwijderd
Je bent inderdaad een klein kind. Over dergelijke vrijheden gesproken, dit soort getrol zou van mij ook gewoon ban-waardig mogen zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door RobIII op 09-12-2018 14:17 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit topic is gesloten.