Audio advies

Pagina: 1
Acties:
  • 201 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdFliert
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 20-01-2024
Beste forum gebruikers,

Ik zit al een tijdje te denken over een upgrade van mijn huidige JVC tuner-versterker (FM/AM). Deze upgrade moet mijn twee Dali Zensor5 luidsprekers probleemloos kunnen aansturen. Wat kunnen jullie mij aanraden en/of wat moet ik zeker niet nemen (DAB+/Internet-radio/Streaming etc........)
Ik wil hier geen honderden euro's aan uitgeven dus een mooie gebruikte heeft uiteraard mijn voorkeur.

Ik zie graag jullie adviezen hierover.

Met vriendelijk groet,
FvdF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djampire
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 23:28
waarvoor wil je het gebruiken? films? muziek?welke versterker heb je nu? en welke features wil je absoluut wel gebruiken?

[ Voor 45% gewijzigd door Djampire op 09-12-2018 13:06 . Reden: aanvulling ]

9000 kWh Solar Array, Xiaomi Mi14, i7-14700k 32GB DDR5 RTX 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:13
En het meest belangrijke nog; wat heb je zelf al gevonden en wat zijn je afwegingen?

Daarbij is dit een wat-moet-ik-kopen topic. Daar is het CEA gedeelte voor. En dan krijg je deze template voorgeschoteld;
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

[ Voor 76% gewijzigd door LA-384 op 09-12-2018 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@vdFliert Aankoopadviezen doen we in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Ik ga dit topic echter niet verplaatsen maar sluiten aangezien enige vorm van eigen inzet hier niet te bespeuren is en we op het forum meer verwachten. Ik adviseer je om Het algemeen beleid eens door te lezen.

Dit topic is gesloten.