Mijn vraag
Ik ben al een hele tijd aan het proberen om mijn koptelefoon werkend te krijgen via de 3,5mm aansluiting op mijn Asrock Deskmini 310, maar ik krijg er simpelweg geen geluid uit. Het geluid via HDMI werkt daarentegen wel. Ik heb Windows al 2x opnieuw geïnstalleerd en Windows Update laten draaien, maar ook dit bracht geen succes. Verder heb ik alle drivers geïnstalleerd van de bijgeleverde CD. Als ik de koptelefoon aansluit/loskoppel geeft Realtek HD wel een melding dat hij is aangesloten/losgekoppeld. Heeft iemand toevallig een idee om dit op te lossen? Bij voorbaat dank.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Asrock Deskmini 310
Intel I3 8100
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Windows opnieuw installeren, eerst met LAN kabel erin en daarna zonder.
Bijgeleverde drivers installeren
Online drivers van Realtek downloaden
Windows Update laten draaien
Ik ben al een hele tijd aan het proberen om mijn koptelefoon werkend te krijgen via de 3,5mm aansluiting op mijn Asrock Deskmini 310, maar ik krijg er simpelweg geen geluid uit. Het geluid via HDMI werkt daarentegen wel. Ik heb Windows al 2x opnieuw geïnstalleerd en Windows Update laten draaien, maar ook dit bracht geen succes. Verder heb ik alle drivers geïnstalleerd van de bijgeleverde CD. Als ik de koptelefoon aansluit/loskoppel geeft Realtek HD wel een melding dat hij is aangesloten/losgekoppeld. Heeft iemand toevallig een idee om dit op te lossen? Bij voorbaat dank.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Asrock Deskmini 310
Intel I3 8100
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Windows opnieuw installeren, eerst met LAN kabel erin en daarna zonder.
Bijgeleverde drivers installeren
Online drivers van Realtek downloaden
Windows Update laten draaien