Vraag

• KoningsGap
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-10 15:44
Hoi Tweakers!

Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een goede ereader tussen de 200 en 300 euro met goede pdf support en een vrij groot schermformaat

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil er 'gewone' boeken mee lezen maar ik wil het apparaat ook gebruiken voor studieboeken die veelal in PDF verschijnen. Het liefst

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel op dit moment tussen de kobo forma en de kindle oasis. Het is echter zo dat ik in meerdere reviews lees dat pdf support eigeniljk op alle ereaders vrij ondermaats is (langzaam, slechte scaling, enz.) dus ik ben benieuwd of er mensen zijn met betere opties

Hartelijk bedankt alvast voor jullie input!

Alle reacties

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-10 08:14

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Mijn vrouw heeft de Kobo Aura H2O, die is waterdicht en niet eens heel erg duur.
pricewatch: Kobo Aura H2O Zwart

Volgens mij is ze er best tevreden mee. Het heeft zijn nukken, ze is wel eens al haar boeken kwijt geraakt, maar in the end gebruikt ze 'm wel dagelijks. Hij staat bij mij ook op het lijstje, mochten we een keer verder op vakantie gaan en we niet de luxe hebben een tas boeken mee te kunnen nemen in de auto.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Als je veel PDFs wilt lezen (papers, studieboeken, etc) kun je kijken naar de Onyx Boox Note.

Die zit helaas wel boven je budget, maar daar passen wel de PDFs in 2 kolommen fatsoenlijk op.

[ Voor 34% gewijzigd door Nvidiot op 09-12-2018 12:09 ]

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:57
Ik gebruik de Amazon Kindle en lees daar prima op. Ik kan eventueel formaten converteren met Calibre applicator op see PC, maar over het algemeen werkt alles prima als ik het gewoon naar mijn Kindle stuur.

• KoningsGap
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-10 15:44
Nvidiot schreef op zondag 9 december 2018 @ 12:09:
Als je veel PDFs wilt lezen (papers, studieboeken, etc) kun je kijken naar de Onyx Boox Note.

Die zit helaas wel boven je budget, maar daar passen wel de PDFs in 2 kolommen fatsoenlijk op.
Ziet er goed uit, maar inderdaad wel echt boven budget en dus niet haalbaar.. Dank voor de tip tho!

@unezra hoe zou jij de pdf ervaring beschrijven op de kobo van je vrouw?

• pascoa341
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:34
Kobo schijnt vrij slecht te zijn met pdf. Dit schijnt wel beter te zijn bij de Forma en kan nog verder verbeterd worden met bv. KOReader, maar waarschijnlijk is de kindle net iets beter. Pocketbook ereaders zijn ook behoorlijk goed. De inkpad 3 past binnen je budget.
Pagina: 1