Hallo iedereen!
Ik heb altijd een laptop boven een desktop verkozen, maar onlangs ben ik zwaardere games beginnen spelen zoals ARK en PUBG waardoor mijn laptop nogal afgezien heeft. Om mijn laptop te sparen heb ik besloten mijn eerste desktop te kopen.
Ik ben online op zoek gegaan naar een bedrijf dat mij toelaat de desktop zelf samen te stellen en deze klaar voor gebruik opstuurt. Dit heb ik gedaan omdat ik volgens mij niet in staat ben deze zelf correct in elkaar te steken. Mijn build is hier te zien:
www.letsbld.com/bld/step4?price=1000&draft=6601732529
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn bedoeling voor deze desktop te het spelen van games zoals ARK, PUBG, Witcher, Assassin's Creed,. op zo hoog mogelijke settings op een 1080p monitor. Dit moet niet op de hoogste settings zijn, want hier heb ik het budget niet voor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De desktop die ik zelf heb samengesteld komt neer op +-$1.300 (= €1.141).
Ik ben ook nog op zoek naar een monitor (1080p). Samen zie ik de prijs liever niet boven €1.250 gaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een zo stil mogelijke desktop lijkt me wel leuk.
Ga je overklokken?
Hier heb ik geen verstand van dus dit ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag jullie mening horen over / aanpassingen zien aan mijn build (componenten die op de site te verkrijgen zijn). De enige reden waarom ik een site zoals deze gebruik (en €150 meer zou betalen blijkbaar..), is omdat ik absoluut geen ervaring heb met het zelf in elkaar steken van een desktop. Hierdoor weet ik niet of ik de uitdaging aandurf om het zelf te doen.
Als jullie voor deze totaalprijs (of goedkoper) een alternatieve build kunnen voorstellen, hoor ik dit uiteraard graag! Dan zoek ik wel een oplossing voor het zelf in elkaar steken
Ik heb altijd een laptop boven een desktop verkozen, maar onlangs ben ik zwaardere games beginnen spelen zoals ARK en PUBG waardoor mijn laptop nogal afgezien heeft. Om mijn laptop te sparen heb ik besloten mijn eerste desktop te kopen.
Ik ben online op zoek gegaan naar een bedrijf dat mij toelaat de desktop zelf samen te stellen en deze klaar voor gebruik opstuurt. Dit heb ik gedaan omdat ik volgens mij niet in staat ben deze zelf correct in elkaar te steken. Mijn build is hier te zien:
www.letsbld.com/bld/step4?price=1000&draft=6601732529
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn bedoeling voor deze desktop te het spelen van games zoals ARK, PUBG, Witcher, Assassin's Creed,. op zo hoog mogelijke settings op een 1080p monitor. Dit moet niet op de hoogste settings zijn, want hier heb ik het budget niet voor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De desktop die ik zelf heb samengesteld komt neer op +-$1.300 (= €1.141).
Ik ben ook nog op zoek naar een monitor (1080p). Samen zie ik de prijs liever niet boven €1.250 gaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een zo stil mogelijke desktop lijkt me wel leuk.
Ga je overklokken?
Hier heb ik geen verstand van dus dit ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag jullie mening horen over / aanpassingen zien aan mijn build (componenten die op de site te verkrijgen zijn). De enige reden waarom ik een site zoals deze gebruik (en €150 meer zou betalen blijkbaar..), is omdat ik absoluut geen ervaring heb met het zelf in elkaar steken van een desktop. Hierdoor weet ik niet of ik de uitdaging aandurf om het zelf te doen.
Als jullie voor deze totaalprijs (of goedkoper) een alternatieve build kunnen voorstellen, hoor ik dit uiteraard graag! Dan zoek ik wel een oplossing voor het zelf in elkaar steken
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 163,- | € 163,- |
| 1 | MSI B450 Tomahawk | € 108,50 | € 108,50 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 1060 SC Gaming 6GB | € 308,26 | € 308,26 |
| 1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 39,49 | € 39,49 |
| 1 | NZXT H500 Zwart | € 73,96 | € 73,96 |
| 1 | Cryorig H7 | € 34,99 | € 34,99 |
| 1 | NZXT Aer RGB 2, 140mm | € 29,90 | € 29,90 |
| 1 | G.Skill TridentZ F4-3000C15D-16GTZ | € 151,50 | € 151,50 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 50,99 | € 50,99 |
| 1 | Samsung 860 EVO 250GB | € 49,99 | € 49,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.010,58 | |