Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 25-07-2024
Kan ik omgekeerd screenmirrorring doen? Dus het beeld van mijn Samsung TV naar Laptop streamen. Het gedoe met de afstandsbediening ben ik zat en dat per letter typen in een browser en ga ook geen nieuwe afstandbediening kopen (ja das mijn keuze dus aub geen reactie daarop ;-)

Het is een Samsung Smart TV met USB en HDMI en internet. Vrij nieuw.
..

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb: me suf gegoogled tevens op dit forum gezocht.

Lucy
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik volg even niet ... wat wil je juist bereiken?

Je wilt je browser van je tv op je laptop openen? Je laptop heeft toch zijn eigen browser? Of wil je de browser van je tv bedienen vanop je laptop? Kan je niet je laptop screen op je tv mirroren en dan de browser van je laptop op je tv tonen?
Je kan ook gewon een toetsenbord en muis op je tv aansluiten, kan je daarmee niet je browser bedienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
Nou ik wil software installeren die op de site van de fabrikant staat. Dan moet ik in de browser van mijn tv zijn.

Goed idee van toetsenbord op tv. Ga ik eens proberen!

Maar streamen kan denk ik niet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Nee, je kan het beeld van je tv niet naar je laptop streamen.

Maar... in de tijd dat je dit hebt geprobeerd uit te vinden, had je toch allang die URL met je afstandsbediening in kunnen typen op je TV :?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
ja de website laadde ook nog eens niet, tenzij ik de pagina herlaadde, dan opent het toetsenbord en kom ik niet meer van dat toetsenbord af zonder op gereed te drukken en dan herlaad de pagina wel maar weer niet. Snap jij hem nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Welke software wil je installeren? En welke tv heb je überhaupt? Want ik gok dat je iets probeert te doen wat niet eens gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12-09 15:29
LucyLG schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 23:54:
ja de website laadde ook nog eens niet, tenzij ik de pagina herlaadde, dan opent het toetsenbord en kom ik niet meer van dat toetsenbord af zonder op gereed te drukken en dan herlaad de pagina wel maar weer niet. Snap jij hem nog?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
Hahn schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 23:57:
Welke software wil je installeren? En welke tv heb je überhaupt? Want ik gok dat je iets probeert te doen wat niet eens gaat werken.
Ik wil mijn Bitdefender software installeren op de TV. Gezien TV ook op internet zit. Met apps zoals Netflix etc. Er zit een browser op. Ik zie wel dat Samsung beveiliging uitvoert maar weet niet of dat voldoende is.

Samsung UE55JU6440 is het merk en model. Ik had vermoeden dat het nodig is extra beveiliging te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
In de browser van mijn TV wil de pagina gewoon niet laden van Bitdefender. Indien ik op refresh klik in de taakbalk laadt hij plotseling ineens wel en komt het screen toetsenbord direct naar boven (in Samsung scherm tv). Het lukt me dan niet om dat toetsenbord weg te klikken. Ik kan op annuleer klikken, dan verdwijnt het toetsenbord in het scherm maar dan herlaadt pagina toch ineens weer niet en als ik op enter druk en de pagina refresh wordt uitgevoerd laadt de pagina met hetzelfde resultaat, een min of meer lege pagina. .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Er bestaat geen versie van Bitdefender die op deze TV kan worden geïnstalleerd
Op de TV draait het operating system Tizen

[ Voor 36% gewijzigd door Henk007 op 09-12-2018 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
Henk007 schreef op zondag 9 december 2018 @ 01:26:
Er bestaat geen versie van Bitdefender die op deze TV kan worden geïnstalleerd.
Op de TV draait het operating system Tizen
Thanks. Scheelt hoop werk nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
LucyLG schreef op zondag 9 december 2018 @ 01:20:
[...]

Ik wil mijn Bitdefender software installeren op de TV. Gezien TV ook op internet zit. Met apps zoals Netflix etc. Er zit een browser op. Ik zie wel dat Samsung beveiliging uitvoert maar weet niet of dat voldoende is.

Samsung UE55JU6440 is het merk en model. Ik had vermoeden dat het nodig is extra beveiliging te installeren.
Op je tv kan je alleen apps via de app store van de tv zelf installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
Dank voor alle tips ik ben geholpen!
Pagina: 1