Hoi daar,
Ik ben op zoek naar een nieuwe hostingpartij. Ben niet tevreden met wat ik momenteel heb (Flexwebhosting) en wil overstappen naar een bedrijf die Wordpress goed ondersteund.
Dit is wat ik nu heb:
Memory grootte: 1GB
Opslag (storage) grootte: 25GB
Swap grootte (hoeveel GB): 1GB
Hoeveelheid CPU cores: 2 CPU cores
Multiple snapshots: Geen snapshots
Network traffic limitations: 100mbit up/down.
Dit is overigens een VPS waar meerdere websites op draaien. Al deze websites draaien op Wordpress en zijn ongelofelijk traag geworden met de tijd.
Heb ongeveer 15k bezoekers per maand, dus dat moet het wel aan kunnen.
Vragen:
1) Ik zie bijv. op Vimexx een pakket van 4.49 welke veel beter lijkt dan wat ik nu heb. Echter lees ik dat dit geen VPS is. Zou dit uitmaken? Zo ja, wat merk ik ervan?
2) Welke hostingpartij is het beste om mee in zee te gaan gezien het feit dat ik Wordpress draai?
3) Moet ik voor een VPS gaan of is een shared hosting voldoende?
4) Ik gok erop dat ik HDD heb ipv SSD. Scheelt het qua snelheid echt veel?
Alvast dank voor jullie antwoorden!
Ik ben op zoek naar een nieuwe hostingpartij. Ben niet tevreden met wat ik momenteel heb (Flexwebhosting) en wil overstappen naar een bedrijf die Wordpress goed ondersteund.
Dit is wat ik nu heb:
Memory grootte: 1GB
Opslag (storage) grootte: 25GB
Swap grootte (hoeveel GB): 1GB
Hoeveelheid CPU cores: 2 CPU cores
Multiple snapshots: Geen snapshots
Network traffic limitations: 100mbit up/down.
Dit is overigens een VPS waar meerdere websites op draaien. Al deze websites draaien op Wordpress en zijn ongelofelijk traag geworden met de tijd.
Heb ongeveer 15k bezoekers per maand, dus dat moet het wel aan kunnen.
Vragen:
1) Ik zie bijv. op Vimexx een pakket van 4.49 welke veel beter lijkt dan wat ik nu heb. Echter lees ik dat dit geen VPS is. Zou dit uitmaken? Zo ja, wat merk ik ervan?
2) Welke hostingpartij is het beste om mee in zee te gaan gezien het feit dat ik Wordpress draai?
3) Moet ik voor een VPS gaan of is een shared hosting voldoende?
4) Ik gok erop dat ik HDD heb ipv SSD. Scheelt het qua snelheid echt veel?
Alvast dank voor jullie antwoorden!
[ Voor 3% gewijzigd door SaraNostra op 08-12-2018 23:31 ]