HDMI overleden op mijn denon receiver?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin000
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-06 14:07
Tevreden gebruiker van de x2300w, maar deze week ineens krijg ik geen beeld en geluid meer vanuit mijn HDMI aangesloten bronnen. geluid op andere manieren afspelen werkt nog wel gewoon. mijn tv is aangesloten op de eerste HDMI poort, als ik de 2de poort gebruik werkt het wel. Maar mijn settopbox lijkt ook tegelijkertijd overleden, deze wil op beide poorten geen beeld of geluid meer geven. Kan er iets gebeurd zijn waardoor beide HDMI in/uitgangen tegelijkertijd overleden zijn ( van receiver en settopbox)?

Beeld proberen te krijgen via mijn laptop, ps3 en de ziggo settopbox. De eerste 2 doen het dus alleen op de 2de HDMI poort en die laatste helemaal niet meer.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 21:06

Mikayu

.srt

Ik heb in het verleden een soortgelijk iets gehad, maar dan met een videokaart en een tv.
De dvi poort gaf geen beeld meer en de HDMI poort op de tv slikte geen enkele signaal meer.
Het zal vast een piek spanning zijn geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

hdmi poorten kunnen ook "vastlopen". Als ik mijn vorige receiver een signaal gaf waar-ie geen brood van luste, dan ging die betreffende hdmi poort op zwart.

Oplossing: Stroom eraf en erop (dus niet uit en aanzetten, stekker eruit). Nog niet geprobeerd? Op z'n minst de moeite waard.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin000
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-06 14:07
Heb de stekker er idd ook al even uit gehaald, hielp niks helaas.