tunein op een PIONEER X-HM76D

Pagina: 1
Acties:
  • 1.189 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-09 13:03
Ik wil bijvoorbeeld Radio10 gold instellen. Hoe kies ik deze zender om moet ik door alle zenders heel scrollen om de juiste zender te vinden?

Dus het gaat om de werking van TuneIn op mijn PIONEER X-HM76D. Hoe kan ik daarop specifieke kananel vinden. De manual spreek enkel over pijl omhoog of pijl omlaag.

Ik heb geen youtube filmpjes hierover kunnen vinden.

[ Voor 45% gewijzigd door FitzChevalric. op 08-12-2018 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet mij even vertellen wat Tuneln.
is.

Is dit een app die op de versterker staat. Een soort iTunes of zo?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2018 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
Verwijderd schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:00:
Je moet mij even vertellen wat Tuneln.

[...]

is.

Is dit een app die op de versterker staat. Een soort iTunes of zo?
https://tunein.com/

Internet radio...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had had echt bedacht dat hij tuner moest zijn.

Oké. Nee sorry geen ervaring mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:44

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Normaal zou je zoiets instellen verwachten door een combi van inlog op de site van tunein en een useraccount op je Pioneer, maar ik geloof niet dat dat een optie is. Of besturing via een app, maar ook dat lijkt ie niet te hebben.
Ik vermoed dat dat iets te maken heeft met wat dat ding gekost heeft. En ik geef je gelijk dat je meer zou verwachten.

Ik zie wel dat je als je hem gevonden hebt, de zender als preset kunt opslaan. Ik denk dat dat de way to go is. Of spotify via je telefoon, dat zou ook moeten werken. Weet alleen noet of rdio 10 gold speciek ook een stream aan spotify levert.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
The Eagle schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 21:58:
Normaal zou je zoiets instellen verwachten door een combi van inlog op de site van tunein en een useraccount op je Pioneer, maar ik geloof niet dat dat een optie is. Of besturing via een app, maar ook dat lijkt ie niet te hebben.
Ik vermoed dat dat iets te maken heeft met wat dat ding gekost heeft. En ik geef je gelijk dat je meer zou verwachten.

Ik zie wel dat je als je hem gevonden hebt, de zender als preset kunt opslaan. Ik denk dat dat de way to go is. Of spotify via je telefoon, dat zou ook moeten werken. Weet alleen noet of rdio 10 gold speciek ook een stream aan spotify levert.
Word puzzelen, maar ik hoop niet dat ik 10.000 kanalen moet doorbladeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:44

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Kijk ook zeker even of je per ongeluk letters kunt gebruiken met de cijfertoetsen, of de andere navigatietoetsen kunt gebruiken om sneller te scrollen of selecteren.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquaya
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-12-2024
Was benieuwd of je al een betere manier hebt gevonden ?
Het is mogelijk om via de website van tunein een account te maken en daar favorieten op te slaan, kan de X-HM76D daar gebruik van maken?

Wordt gesuggereerd in Pioneer Help - maar is me niet helemaal duidelijk of deze 'Help' ook op dit type slaat:
https://jp.pioneer-audiov...6avr/play/2/nl/index.html

Ben benieuwd omdat ik deze Pioneer ook in bestelling heb... in de veronderstelling dat 'tunein support' ook werkelijk 'support' zou zijn, maar je vraag klinkt alsof het nogal basic is...

[ Voor 19% gewijzigd door aquaya op 08-02-2019 10:16 . Reden: Toevoeging link naar Pioneer Help ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogierVis1970
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 22-07-2023
FitzChevalric. schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 20:57:
Ik wil bijvoorbeeld Radio10 gold instellen. Hoe kies ik deze zender om moet ik door alle zenders heel scrollen om de juiste zender te vinden?

Dus het gaat om de werking van TuneIn op mijn PIONEER X-HM76D. Hoe kan ik daarop specifieke kananel vinden. De manual spreek enkel over pijl omhoog of pijl omlaag.

Ik heb geen youtube filmpjes hierover kunnen vinden.
Radio 10 gold heet online Radio 10 60 70' op DAB-kanalen heeft het nog de oude naam. Dus bij TuneIn toch even scrollen op locatie.of naam. Of genre, oldies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:34

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

@RogierVis1970 datum ;)

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.