Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met mijn pc wil ik muziek gaan producen. Hiervoor ga ik FL Studio gebruiken.
Ook zal er af en toe League of legends worden gespeeld.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt rond de 1400eu.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het enige wat ik al heb zijn 2 KRKs met audio interface van lexicon. De hele pc moet dus nog worden samengesteld.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat mij is aangeraden is een i7 met minimaal 16gb werkgeheugen en 500gb of 1tb ssd en 1tb hdd voor opslag. Heb er zelf geen verstand van vandaar ook mijn topic.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Aangezien ik er veel achter ga zitten zou het fijn zijn als ik geen hoofdpijn krijg van het staren naar mijn scherm .
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Een hoop tips voor het samenstellen van de juiste pc. Eventueel een lijst met benodigde componenten.
Alvast heel erg bedankt voor de moeite!
Als ik ergens niet genoeg info heb gegeven hoor ik dat natuurlijk graag
Met mijn pc wil ik muziek gaan producen. Hiervoor ga ik FL Studio gebruiken.
Ook zal er af en toe League of legends worden gespeeld.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt rond de 1400eu.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het enige wat ik al heb zijn 2 KRKs met audio interface van lexicon. De hele pc moet dus nog worden samengesteld.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat mij is aangeraden is een i7 met minimaal 16gb werkgeheugen en 500gb of 1tb ssd en 1tb hdd voor opslag. Heb er zelf geen verstand van vandaar ook mijn topic.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Aangezien ik er veel achter ga zitten zou het fijn zijn als ik geen hoofdpijn krijg van het staren naar mijn scherm .
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Een hoop tips voor het samenstellen van de juiste pc. Eventueel een lijst met benodigde componenten.
Alvast heel erg bedankt voor de moeite!
Als ik ergens niet genoeg info heb gegeven hoor ik dat natuurlijk graag