Mijn vraag
...
Vorige maand heb ik na tien jaar trouwe dienst mijn PC vervangen met de November Best Buy Desktop Basisgamesysteem. Nu kriebelt het al een paar dagen om toch een nieuw scherm aan te schaffen maar er zijn zoveel mogelijkheden en elk scherm kent natuurlijk zijn pros & cons. Ik ben een fanatieke gamer en wil mijn nieuwe scherm ook daarvoor gaan gebruiken. Ik speel voornamelijk Blizzard games, Grim Dawn, PES2019 en Total War. Hebben jullie misschien suggesties voor het beste scherm met mijn nieuwe hardware?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed
ASRock B450M Pro4
G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB
MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC
Crucial MX500 2,5" 500GB
Fractal Design Focus G Mini
BitFenix Formula Gold 450W
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Twijfel tussen Asus ROG Strix XG32VQ, Samsung C32HG70 en MSI Optix MPG27CQ.
...
Vorige maand heb ik na tien jaar trouwe dienst mijn PC vervangen met de November Best Buy Desktop Basisgamesysteem. Nu kriebelt het al een paar dagen om toch een nieuw scherm aan te schaffen maar er zijn zoveel mogelijkheden en elk scherm kent natuurlijk zijn pros & cons. Ik ben een fanatieke gamer en wil mijn nieuwe scherm ook daarvoor gaan gebruiken. Ik speel voornamelijk Blizzard games, Grim Dawn, PES2019 en Total War. Hebben jullie misschien suggesties voor het beste scherm met mijn nieuwe hardware?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed
ASRock B450M Pro4
G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB
MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC
Crucial MX500 2,5" 500GB
Fractal Design Focus G Mini
BitFenix Formula Gold 450W
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Twijfel tussen Asus ROG Strix XG32VQ, Samsung C32HG70 en MSI Optix MPG27CQ.
[ Voor 4% gewijzigd door prickly pete op 08-12-2018 20:35 ]