Beste forumgangers,
Bij deze ben ik sinds kort in het bezit van een Gigabyte RTX 2070 Windforce maar om 1 of andere reden staan mijn kloksnelheden veel te laag.
Current GPU Clock: 300MHz
Minimum GPU Clock: 300MHz
Maximum GPU Clock: 1410MHz
Current GPU Memory Clock: 405MHz
Minimum GPU Memory Clock: 405MHz
Maximum GPU Memory Clock: 7001MHz
Current GPU Video Clock: 540MHz
Minimum GPU Video Clock: 540MHz
Maximum GPU Memory Clock: 1305MHz
De gpu liep vast bij het gebruik van Aorus Engine bij de OC Scanner en mij had me al aangeraden om alles terug op stock te zetten, Nvidia drivers uninstallen met DDU en opnieuw installeren en vervolgens de MSI Afterburner Beta te installeren en de OC scanner te laten lopen.
Dit alles heb ik reeds uitgevoerd maar nog steeds staan mijn kloksnelheden in HWiInfo64 te laag.
Een oplossing zou zeer welkom zijn.
Greetz Tylio
Bij deze ben ik sinds kort in het bezit van een Gigabyte RTX 2070 Windforce maar om 1 of andere reden staan mijn kloksnelheden veel te laag.
Current GPU Clock: 300MHz
Minimum GPU Clock: 300MHz
Maximum GPU Clock: 1410MHz
Current GPU Memory Clock: 405MHz
Minimum GPU Memory Clock: 405MHz
Maximum GPU Memory Clock: 7001MHz
Current GPU Video Clock: 540MHz
Minimum GPU Video Clock: 540MHz
Maximum GPU Memory Clock: 1305MHz
De gpu liep vast bij het gebruik van Aorus Engine bij de OC Scanner en mij had me al aangeraden om alles terug op stock te zetten, Nvidia drivers uninstallen met DDU en opnieuw installeren en vervolgens de MSI Afterburner Beta te installeren en de OC scanner te laten lopen.
Dit alles heb ik reeds uitgevoerd maar nog steeds staan mijn kloksnelheden in HWiInfo64 te laag.
Een oplossing zou zeer welkom zijn.
Greetz Tylio