Ola!
Hopelijk kunnen jullie mij met het volgende helpen. Ik wil een nieuwe dell XPS kopen aangezien mijn oude dell XPS L702x 3D versie de fan maar blijft gieren. Werkt verder nog als een zonnetje.
Ik wil nu graag de 15 inch aangezien de laptop niet vaak mee hoeft en de grootte van het 15 inch scherm dus wel fijn is om te hebben. Qua programma's zullen er voornamelijk office werkzaamheden, browsen en af een toe een spelletje op worden gespeeld. Qua film en videobewerking zal dit ook na de vakanties mondjesmaat plaatsvinden.
In mijn ogen zijn er op dit moment 2 opties:
- Dell XPS 15 cnx97001 twv 1249 euro
- Dell XPS 15 cnx97009 twv 1699 euro
Nu zijn mijn vragen:
- heb ik de 16 gb ram nodig? Evt voor future proofing?
- Is de I7-8750H een must boven de I5-8300H?
- Als ik gamen nalaat op de PC en gewoon een PS4 koop, zou de cnx97001 nog een jaartje of 6 meekunnen?
- is er een ander alternatief voor een van bovenstaande laptops?
Alvast dank!
Bas
Hopelijk kunnen jullie mij met het volgende helpen. Ik wil een nieuwe dell XPS kopen aangezien mijn oude dell XPS L702x 3D versie de fan maar blijft gieren. Werkt verder nog als een zonnetje.
Ik wil nu graag de 15 inch aangezien de laptop niet vaak mee hoeft en de grootte van het 15 inch scherm dus wel fijn is om te hebben. Qua programma's zullen er voornamelijk office werkzaamheden, browsen en af een toe een spelletje op worden gespeeld. Qua film en videobewerking zal dit ook na de vakanties mondjesmaat plaatsvinden.
In mijn ogen zijn er op dit moment 2 opties:
- Dell XPS 15 cnx97001 twv 1249 euro
- Dell XPS 15 cnx97009 twv 1699 euro
Nu zijn mijn vragen:
- heb ik de 16 gb ram nodig? Evt voor future proofing?
- Is de I7-8750H een must boven de I5-8300H?
- Als ik gamen nalaat op de PC en gewoon een PS4 koop, zou de cnx97001 nog een jaartje of 6 meekunnen?
- is er een ander alternatief voor een van bovenstaande laptops?
Alvast dank!
Bas