ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
Verwijderd
TAC2 zal wel leuk worden, maar ik blijf wel bij base spelen.
Scripts die ik gebruik is fps en ping hud (altijd handig) een ski script (drukt vaker de jump button achter elkaar in dan wat dynamix gebruikt, dus iets sneller skien).
En verder nog het incoming script en nog wat scripts van/voor mijn clan.
Scripts die ik gebruik is fps en ping hud (altijd handig) een ski script (drukt vaker de jump button achter elkaar in dan wat dynamix gebruikt, dus iets sneller skien).
De meest bekende script is die van PJ (Panama Jack)
te vinden op:
www.planettribes.com/pj
deze script bevat allerlei extra's, zoals superstats (houd bij wie je fragt, hoevaak, en met welk wapen)
deze stats kun je ook weer als browserpage instellen.
Verder kun je autorepair instellen, zodat als je een repairkit hebt niet de heletijd die "r" ingedrukt hoeft te houden
Deze script bevat verder nog tig andere handigheidjes, kijk maar ff op die site,
mocht je nog vragen hebben, tmail even naar "Evink"
verder gebruik ik nog de ACS (Auto Chat Script)
makkelijk als je iemand perongelijk van je eigen team raakt (komt wel eens voor met je mortar), dit scriptje is gemod door een teammaatje van me.
succes!
te vinden op:
www.planettribes.com/pj
deze script bevat allerlei extra's, zoals superstats (houd bij wie je fragt, hoevaak, en met welk wapen)
Verder kun je autorepair instellen, zodat als je een repairkit hebt niet de heletijd die "r" ingedrukt hoeft te houden
Deze script bevat verder nog tig andere handigheidjes, kijk maar ff op die site,
makkelijk als je iemand perongelijk van je eigen team raakt (komt wel eens voor met je mortar), dit scriptje is gemod door een teammaatje van me.
succes!
http://tac2.tribes-universe.com/Op zondag 22 juli 2001 11:18 schreef C0d3X het volgende:
wat is TAC2? url?
waar kan ik de ping hud en de skiscript vinden, op www.tribes2centraldownload.com kan ik het niet vindenOp zondag 22 juli 2001 01:09 schreef Trashbash het volgende:
TAC2 zal wel leuk worden, maar ik blijf wel bij base spelen.
PJ script is wel handig, maar soms zijn er t veel dingen die ik helemaal niet moet hebbenOp zondag 22 juli 2001 02:06 schreef Evink het volgende:
De meest bekende script is die van PJ (Panama Jack)
te vinden op:
www.planettribes.com/pj
succes!
ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
Pagina: 1