N751JK laadt niet meer op.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdken
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 16:36
Hallo,

In juli 2015 kocht ik een N751JK-T4250H, iets meer dan een jaar later was de laptop defect.
Ik stak de kabel van de voeding in de laptop en hij viel uit.
Toen ik hem opnieuw startte kon ik de laptop niet meer opladen.
Ik heb de laptop dan naar een service center opgestuurd en ze hebben hem gemaakt.
6 maand later opnieuw hetzelfde probleem, de laptop heb ik nogmaals opgestuurd en ze hebben hem opnieuw gemaakt.
5 maand nadien had ik terug hetzelfde probleem, ze hebben de laptop nogmaals gerepareerd.
Enkele maanden opnieuw hetzelfde! De laptop was uit garantie dus kon ik hem niet meer gratis laten maken.
Ik heb de helpdesk gecontacteerd en ze wisten mij te zeggen dat als ze dezelfde reparatie als de vorige keren moesten doen het 700 € zou kosten. Ze zeiden dat elke keer het moederbord is vervangen. Ze konden mij niet helpen met een uitleg over het probleem.
Ik heb dan maar een nieuwe laptop gekocht, geen Asus deze keer.
Nu wil ik mijn Asus toch laten maken en ging ik naar een computerwinkel.
De mensen van daar lieten mij weten dat ze verschillende adapters hadden geprobeerd en dat hij niet meer laadde (wat ik ook al wist) en dat het probleem binnen "ergens elektronisch" lag. Ze wisten mij ook nog te vertellen dat er spanning op de behuizing van de laptop zat.

Ik heb altijd de officiële laders van Asus zelf gebruikt, nooit geen andere. De laptop is ook nooit gevallen of dergelijke. Ik vind het raar dat hetzelfde probleem meerdere keren voor komt.
Heeft iemand een idee aan wat dit kan liggen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320788

Oké. Hij heeft al 3 reparaties gehad.

Wat is er elke keer weer gerepareerd?
Als er 3xA stuk was en nu is C stuk dan kan ik snappen dan het geld kost.

Maar als nu voor de 4de keer A stuk is dan lijkt het mij hun probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ga naar de shop van aankoop en de reparatiegeschiedenis is bekend. Je had al lang een nieuwe laptop kunnen eisen. De shop van aankoop is verplicht je een deugdelijk product te leveren. aangezien de reparaties was dit dus niet deugdelijk.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdken
Anoniem: 320788 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 10:25:
Oké. Hij heeft al 3 reparaties gehad.

Wat is er elke keer weer gerepareerd?
Als er 3xA stuk was en nu is C stuk dan kan ik snappen dan het geld kost.

Maar als nu voor de 4de keer A stuk is dan lijkt het mij hun probleem.
Ik heb nooit echt een duidelijk antwoord gekregen over wat er stuk was.
Op het document dat bij de herstelling zat stond enkel het artikelnummer van het onderdeel dat vervangen was.
Daaruit kon ik opmaken dat het elke keer het moederbord was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdken
Hackus schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 10:27:
Ga naar de shop van aankoop en de reparatiegeschiedenis is bekend. Je had al lang een nieuwe laptop kunnen eisen. De shop van aankoop is verplicht je een deugdelijk product te leveren. aangezien de reparaties was dit dus niet deugdelijk.
Ik heb de shop van aankoop al gecontacteerd en die zeiden dat ze mij niet konden helpen.
Maandag zal ik zelf eens naar de winkel rijden en zo nog eens proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320788

Duidelijk. Hun probleem wat mij betreft dus. Mits het weer het moederbord is..
Pagina: 1