Beste allemaal,
Ik wil een eigen game-pc bouwen alleen ik weet niet goed wat voor componenten ik moet uitkiezen.
Ik speel games zoals: pubg, GTA V, fortnite en battlefield 4 en 5. Ik wil dit het liefst op high/ultra kunnen spelen op sowieso 60 fps.
Ik gebruik deze pc dus vooral voor het gamen, en om werkstukken te maken op word.
Mijn budget is max 900€
Iets er over heen mag!
Dit zou ik graag mee willen nemen naar mijn nieuwe systeem.
Mijn voorkeur kwa videokaarten is Nvidia. De processor: Intel (AMD heb geen verstand van)
Verder spreken de behuizingen van Coolermaster mij erg aan. Dit omdat hun prijzen niet al te hoog zijn en omdat ik vind dat het mooie kwalitatieve behuizingen lijken. Als iemand andere merken heeft, vind ik dat prima! Onderzoek kan altijd
Overklokken niet gelijk van plan.
Mijn Samengestelde Systeem:
Ik vond het mooi om alles in het wit te hebben. Dit is ongeveer wel wat ik wil alleen ik heb niet veel verstand van moederborden.
Ik hoop van jullie te weten kunnen komen wat goede componenten zijn die aan mijn eisen kwa gaming doen.
Ik zou willen vragen of iemand een mooie samenstelling van een systeem heeft die aan mijn eisen voldoen!
Hoor graag van jullie!
Ik wil een eigen game-pc bouwen alleen ik weet niet goed wat voor componenten ik moet uitkiezen.
Ik speel games zoals: pubg, GTA V, fortnite en battlefield 4 en 5. Ik wil dit het liefst op high/ultra kunnen spelen op sowieso 60 fps.
Ik gebruik deze pc dus vooral voor het gamen, en om werkstukken te maken op word.
Mijn budget is max 900€
Iets er over heen mag!
Dit zou ik graag mee willen nemen naar mijn nieuwe systeem.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 197,50 | € 197,50 |
| 1 | Seagate Momentus ST500LM012, 500GB | € 42,49 | € 42,49 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 239,99 | |
Mijn voorkeur kwa videokaarten is Nvidia. De processor: Intel (AMD heb geen verstand van)
Verder spreken de behuizingen van Coolermaster mij erg aan. Dit omdat hun prijzen niet al te hoog zijn en omdat ik vind dat het mooie kwalitatieve behuizingen lijken. Als iemand andere merken heeft, vind ik dat prima! Onderzoek kan altijd
Overklokken niet gelijk van plan.
Mijn Samengestelde Systeem:
Ik vond het mooi om alles in het wit te hebben. Dit is ongeveer wel wat ik wil alleen ik heb niet veel verstand van moederborden.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | MSI B250 Krait Gaming | € 91,50 | € 91,50 |
| 1 | Asus DUAL-GTX1060-O6G | € 289,- | € 289,- |
| 1 | NZXT H500 Wit | € 75,95 | € 75,95 |
| 1 | Cryorig H7 Quad Lumi RGB | € 52,29 | € 52,29 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C4G4D240FSB | € 53,60 | € 53,60 |
| 1 | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 84,90 | € 84,90 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 74,- | € 74,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 721,24 | |
Ik hoop van jullie te weten kunnen komen wat goede componenten zijn die aan mijn eisen kwa gaming doen.
Ik zou willen vragen of iemand een mooie samenstelling van een systeem heeft die aan mijn eisen voldoen!
Hoor graag van jullie!
[ Voor 65% gewijzigd door Fanzey op 08-12-2018 15:45 ]