Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gameguy12
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-07 09:43
het probleem

Laatst zat ik met een vriend van mij een beetje dom te doen met elkaar. Op den duur had hij mijn telefoon gepakt, en mijn 3.5mm jack van mn oordopjes in een labello gedruk, waarna hij die in de 3.5mm jack deed. Daarna kon ik geen geluid meer uit mijn normale luidsprekers krijgen van mijn telefoon. Na proberen schoonmaken met een uiteinde van een wattenstaafje werkte het nog niet. Ik heb daarom toen ik thuis was mijn telefoon in water gelegd. waarna hij weer functioneerde. Ik heb mijn telefoon voor 5 a 6 minuten in het water gehad. Ik dacht het probleem opgelost te hebben.

wat er een paar dagen later gebeurde

Vandaag (vrijdag) heb ik mn telefoon 4 keer aan de lader gehad, het totale gebruik was misschien eens 4 uur. Meeste gebeuik was whatsappen en beetje op instagram en chrome kijken. Normaal kan ik de dag door met 1 a 2 ladingen. (2.5 tot 3 uur screen on per keer laden) Dit is gebeurt vlak nadat dit probleem met mijn vriend eerder deze week gebeurde. Nou zeggen vrienden van mij dat ik boos op hem moet worden, en geld van hem vragen moet. Maar zelf weet ik niet of dit "verantwoord" is. Ik heb hem immers zelf in water gelegd. Ookal is hij waterdicht. Tevens had ik hem nooit in het water hoeven doen, als dit niet gebeurt was.

Kan ik hem hier nou wel of niet over aanspreken? Zelf houdt ik niet echt van bazig zijn en confronteren op dingen als dit. Dus ik hoop graag te horen wat jullie tweakers er van denken.

Het gaat tevens om een LG G6.

MVG,

Gameguy

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Longcat
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 12-08 12:37
Is dit serieus?!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TomsDiner
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18-07 23:44
Als ik het samenvat:
  • Jij en je vriend hebben allebei slegte dingen gedaan met de telefoon
  • De accu werkt opeens een stuk slegter, zonder een duidelijk aanwijsbare reden
Wat een slegt verhaal.... 8)7

Misschien werkt het als bepaalde iemanden iets minder roekeloos met dure electronica omgaan...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:16

sapphire

Die-hard pruts0r

So, en zo te zien is je autocorrect/spellingscontrole ook kapot gegaan door dat geintje met de labello :(

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14:29
sapphire schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 22:43:
So en zo te zien is je autocorrect/spellingscontrole ook kapot gegaan door dat geintje met de labello :(
Of er zit labello op zijn vingers.

Zonder gekkigheid;
Ja, als hij echt je telefoon in labello heeft gepropt dan is dat niet handig. Maar waarom heb je de telefoon in water gestopt? Vet + water, doet niet zo veel. Je zal dan wel aan moeten tonen dat die actie van jouw vriend de oorzaak is van dit gebeuren. Dan kan je dat wel weer met de verzekering regelen.

Welke telefoon gaat het überhaupt over, en hoe oud mag deze wel niet zijn? Laat eens onderzoeken wat er nou niet goed meer werkt? Als dat gewoon de accu is, dan heeft heel dit verhaal er niets mee te maken.

[ Voor 21% gewijzigd door eric.1 op 07-12-2018 22:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
eric.1 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 22:45:
[...]

Zonder gekkigheid;
Ja, als hij echt je telefoon in labello heeft gepropt dan is dat niet handig. Maar waarom heb je de telefoon in water gestopt? Vet + water, doet niet zo veel. Je zal dan wel aan moeten tonen dat die actie van jouw vriend de oorzaak is van dit gebeuren. Dan kan je dat wel weer met de verzekering regelen.

Welke telefoon gaat het überhaupt over, en hoe oud mag deze wel niet zijn? Laat eens onderzoeken wat er nou niet goed meer werkt? Als dat gewoon de accu is, dan heeft heel dit verhaal er niets mee te maken.
Staat dat het een LG G6 is en die zouden waterdicht moeten zijn.

Zou je vriend eens vragen of zijn ouders hem hebben laten vallen toen hij een baby was, want dit was gewoon een aso actie van hem.

Zou hem eens bij LG aanbieden om te laten bekijken, afhankelijk hiervan de rekening bij die ''vriend'' van je neer leggen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13-09 15:57
Wat zegt je mamma over deze zaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gameguy12
eric.1 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 22:45:
[...]

Zonder gekkigheid;

Ik wist op het moment geen andere oplossing om het er uit te krijgen, omdat ik al andere dingen geprobeerd had. En niet de gehele telefoon t zat in de audio-jack, door wat hij deed. Ik was er zelf niet mee bezig. We waren een beetje aan t grappen over domme dingen.

Het gaat om een LG G6. ,hij iets meer dan een jaar oud ondertussen. Zelf ben ik er altijd netjes mee. Ik denk tevens dat de accu er aan ligt dat hij in water heeft gelegen. Zelf doe ik hem nooit inwater, alleen deze keer. aangezien ik mijn doel bereiken wou hem schoon te hebben, dat die het weer zo zou doen als zou moeten.
Deadsy schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 22:50:
[...]

Staat dat het een LG G6 is en die zouden waterdicht moeten zijn.

Zou je vriend eens vragen of zijn ouders hem hebben laten vallen toen hij een baby was, want dit was gewoon een aso actie van hem.

Zou hem eens bij LG aanbieden om te laten bekijken, afhankelijk hiervan de rekening bij die ''vriend'' van je neer leggen.
Ik zou hem zeker vragen of zijn ouders hem hebben laten vallen toen die een baby was, Ik ben ook zeker van plan hem eens langs te brengen bij de Mediamarkt voor inspectie. Hopelijk valt dit onder de garantie, als dit niet geld stuur ik hem de rekening wel.

Als hij deze actie niet had ondernomen, deed mijn telefoon het hoogstwaarschijnlijk nog naar behoren.
TomsDiner schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 22:38:
Als ik het samenvat:
  • Jij en je vriend hebben allebei slegte dingen gedaan met de telefoon
  • De accu werkt opeens een stuk slegter, zonder een duidelijk aanwijsbare reden
Wat een slegt verhaal.... 8)7

Misschien werkt het als bepaalde iemanden iets minder roekeloos met dure electronica omgaan...
Ik snap wat je hier over denkt, maar zelf ga ik er netjes mee om. Alleen was hij zo ontiegelijk stom om dit te flikken. Alleen neemt hij me niet serieus als ik hem er over aan spreek. Ik was er zelf niet mee bezig. We waren een beetje aan t grappen over domme dingen. Hij besloot ineens dat te doen.
zetje01 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 22:58:
Wat zegt je mamma over deze zaak?
die is nogal een tegnofoob dus die zou t allemaal niet weten helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13-09 15:57
gameguy12 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 22:59:

die is nogal een tegnofoob dus die zou t allemaal niet weten helaas.
Ho, wacht even!
Jouw vraag aan ons was:"Kan ik hem hier nou wel of niet over aanspreken?"

Heeft dus niks met techniek te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 12:51
Sorry maar ik moest hier best hardop om lachen dus neem het mij niet kwalijk 😂😀

Succes verder met de afwikkeling overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

@gameguy12 dit valt natuurlijk niet onder garantie. Daarnaast had je hem moeten aanspreken toen je speaker niet meer werkte. Door het zelf op te willen lossen heb je je telefoon extra schade toegebracht, die schade kan je zeker niet op hem verhalen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:28

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Precies dit:
Tsurany schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 23:08:
@gameguy12 dit valt natuurlijk niet onder garantie. Daarnaast had je hem moeten aanspreken toen je speaker niet meer werkte. Door het zelf op te willen lossen heb je je telefoon extra schade toegebracht, die schade kan je zeker niet op hem verhalen.
Verder, als moderator vraag ik mij af hoe serieus ik dit topic moet nemen? Maar daar mogen mijn college mods iet van vinden. :/

[ Voor 5% gewijzigd door _Dune_ op 07-12-2018 23:10 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Gevalletje verzekeringswerk van (de ouders van) die vriend, die aansprakelijk stellen, opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gameguy12
beezjeh schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 23:05:
Sorry maar ik moest hier best hardop om lachen dus neem het mij niet kwalijk 😂😀

Succes verder met de afwikkeling overigens.
haha, ik begrijp je wel. Ik vindt t zelf ook n dom verhaal, maar ja t gebeurt 8)7
Tsurany schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 23:08:
daar heb je (helaas voor mij) gelijk in. Zelf had ik hem er nog op aangesproken, voordat ik wegging. Maar pas de dag erna werdt ik er serieus over. Helaas vatte hij (zoals ik verwacht had) het niet serieus op.
CH4OS schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 23:10:
Gevalletje verzekeringswerk van (de ouders van) die vriend, die aansprakelijk stellen, opgelost. :)
Ik zou het er op wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locke_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-09 17:22

Locke_

Iron within, Iron Without!

Vertraagde 1 april grap?

"From iron cometh strength! From strength cometh will! From will cometh faith! From faith cometh honour! From honour cometh iron!"

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
So en zo te zien is je autocorrect/spellingscontrole ook kapot gegaan door dat geintje met de labello :(
Met die creatieve spelling van 'sowieso' mag je niet heel veel kritiek leveren op schrijfsels van anderen ;)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gameguy12
Ik zou graag het topic sluiten, aangezien ik genoeg weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomsDiner
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18-07 23:44
gameguy12 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 22:59:
[...]
Ik snap wat je hier over denkt, maar zelf ga ik er netjes mee om. Alleen was hij zo ontiegelijk stom om dit te flikken. Alleen neemt hij me niet serieus als ik hem er over aan spreek. Ik was er zelf niet mee bezig. We waren een beetje aan t grappen over domme dingen. Hij besloot ineens dat te doen.
???

In je openingspost twijfel je wiens schuld het is, en nu "ga je er netjes mee om?" Jij gebruikt water, hij Labello. Het komt in de beste relaties voor....

Maar misschien moet je iets concreter zijn. Zoek je een stok om je vriend te slaan? Of zoek je een manier om het er over te hebben? Of wil je informatie over wiens schuld het waarschijnlijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
gameguy12 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 22:32:
het probleem

Kan ik hem hier nou wel of niet over aanspreken? Zelf houdt ik niet echt van bazig zijn en confronteren op dingen als dit. Dus ik hoop graag te horen wat jullie tweakers er van denken..
Dat is toch echt tussen jouw vriend en jijzelf, ik hoop dat jullie er onderling uitkomen wie waar voor opdraait, en natuurlijk even kijken hoe het zit met verzekeringen. Je kunt niet verwachten dat iemand op het forum hier een uitspraak over gaat doen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gameguy12
Bedankt voor de reacties mensen.

Ik zou graag het topic sluiten. Op verdere reacties wordt niet gereageerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:59
Je kan nog proberen hem in warm water te leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erwin schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 00:11:
Je kan nog proberen hem in warm water te leggen?
Zo kan ik nóg 1000+ dingen bedenken, maar ik zou logischerwijze eerst op zoek gaan naar het juiste oplosmiddel dat labello echt oplost.
Vet oplossen in water is nu eenmaal kansloos.

Dat uitproberen doe je beter met een labellostiftje in je hand ipv een dure telefoon. :+
Dit clueless uit de heup schieten heeft dit probleem in ieder geval niet verholpen.

Het hele verhaal doet mij trouwens denken aan de twee halve zolen die eens stomdronken elkaars kapsel begonnen te restylen met een schaar en daarbij delen van elkaars oren afknipten.
Zij zaten daar (hevig bloedend) totaal niet mee, bleek later. :F

Het zal er wel op neerkomen dat het chassisdeeltje van de telefoon vervangen moet worden, dat kan nog een leuke reparatie worden. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mark_vs
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:37
Sowieso ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:37

drooger

Falen is ook een kunst.

Sarcasme is moeilijk? :+

ot:

Gewoon een belletje met je WA-verzekering plegen.

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 14:12
drooger schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 07:10:
[...]

Sarcasme is moeilijk? :+

ot:

Gewoon een belletje met je WA-verzekering plegen.
Waarom? Hij heeft het toch zelf gedaan ( het in water leggen?). Zijn vriend kan zijn eigen WA-verzekering eens bellen, maar denk dat die hem uitlachen. Gevalletje eigen schuld dikke bult. Daar hoeven we niet met z'n allen voor op te draaien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:37

drooger

Falen is ook een kunst.

Tommzz schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 07:14:
[...]

Waarom? Hij heeft het toch zelf gedaan ( het in water leggen?). Zijn vriend kan zijn eigen WA-verzekering eens bellen, maar denk dat die hem uitlachen. Gevalletje eigen schuld dikke bult. Daar hoeven we niet met z'n allen voor op te draaien.
Nee, zij hebben het samen gedaan. Ik denk ook dat hij geen schijn van kans heeft en ook uitgelachen gaat worden, maar als hij serieus zijn vriend hiervoor wil aanspreken dan lijkt me dit een stap om te nemen.

offtopic:
* drooger denkt dat dit eerder een gevalletje toverstaf is

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:30
Probeer er eens wat petroleum in te druppelen, weken en met lucht uitblazen.
Je moet het iig zoeken in de apolaire richting, als je het toestel niet wilt opendraaien.

Vraag me trouwens wel af hoe een telefoon slechter kan lopen van een substantie in een 3,5jack.
Telefoon zou waterdicht zijn, dan kan een dikkere substantie nooit het toestel kunnen indringen.

[ Voor 14% gewijzigd door NeutraleTeun op 08-12-2018 08:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:16

sapphire

Die-hard pruts0r

dreamscape schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 00:00:
[...]

Met die creatieve spelling van 'sowieso' mag je niet heel veel kritiek leveren op schrijfsels van anderen ;)
Meer het vergeten van een komma :? maar er staat geen sowieso hoor.
.... Nee hoor want dat staat er toch niet :?

[ Voor 28% gewijzigd door sapphire op 08-12-2018 08:32 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gameguy12 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 22:32:
het probleem

Laatst zat ik met een vriend van mij een beetje dom te doen met elkaar. Op den duur had hij mijn telefoon gepakt, en mijn 3.5mm jack van mn oordopjes in een labello gedruk, waarna hij die in de 3.5mm jack deed. Daarna kon ik geen geluid meer uit mijn normale luidsprekers krijgen van mijn telefoon. Na proberen schoonmaken met een uiteinde van een wattenstaafje werkte het nog niet.
Zijn dit eufemismen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Yucon

*broem*

Wat zou de monteur bij het repair center wel niet denken als hij labello uit die telefoon moet peuteren? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Hoewel uiteraard de gevolgen van de acties die hij noemt apart zijn, begrijp ik Tweakers ook echt niet hoor. We gaan iemand belachelijk maken omdat hij op het idee komt een waterdichte telefoon in water te leggen? Enkel omdat hij geen rekening ermee had gehouden dat vet niet oplost in water? En als je geen andere ideeën meer had, dan zou dit toch gewoon vallen onder baat het niet, dan schaad het niet?

Je vriend is verantwoordelijk voor je audio issues, de winkel waar je hem hebt gekocht dat hij water niet heeft overleefd. Al vind ik het wel vreemd dat hij alleen kortere accuduur dan zou hebben. Start die telefoon eerst keer helemaal opnieuw op bijvoorbeeld en kijk welke apps de accu gebruiken volgens Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gameguy12
[IK HERHAAL]

Ik sluit het topic. Verdere comments wordt niet op gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:38
De geit is gemolken.. ik herhaal.. de geit is gemolken

Wat is de oplossing?

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Wat een denkstappen hier...

Er zit labello in je audio jack

Vervolgens leg je je telefoon in water???? Waarom wil je in godsnaam vet gaan oplossen met koud water?

en vervolgens doet je batterij het slechter???

Dit klinkt allemaal alsof het helemaal niks met elkaar te maken heeft.

Tenzij jij met het gepoer in je audio jack met een wattenstaafje de waterdichtheid hebt gemold. Volgende keer echt even beter nadenken voor je zelf aan de slag gaat..

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03:55
Jij kan het topic helemaal niet sluiten. En als wij verder praten, praten we verder. (topic zal straks wel door een mod gesloten worden)
Labello en of water zorgen er niet voor dat je telefoon langzamer word, of de accu minder lang mee gaat, of wat dan ook. Of er moet een fout in de telefoon zitten waardoor hij niet waterdicht is.
In dat geval moet je terug naar de fabrikant. Maar dan zal je eerst moeten bewijzen dat het een fabrieksfout is. Wens je veel succes, helemaal als er iemand labello in die telefoon heeft zitten prutsen.

Je vriend ergens op aanspreken terwijl je zelf waarschijnlijk net zo dom bezig was is natuurlijk gewoon onzin.

[ Voor 29% gewijzigd door WEBGAMING op 08-12-2018 09:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
WEBGAMING schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 09:16:
Je vriend ergens op aanspreken terwijl je zelf net zo dom bezig was is natuurlijk gewoon onzin.
Goed, ik weet dat TS afzeiken hier heel populair is, maar leg nou eens uit waarom een waterdichte telefoon in water leggen net zo dom is als labello in de 3.5mm jack smeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03:55
Nou, iemand die labello aan een 3,5 plug smeert, zal het nooit voor elkaar krijgen om hem in mijn telefoon te krijgen.

Ze zaten waarschijnlijk gewoon dom te doen, en dit is het resultaat. Hij heeft zo te merken die persoon ook niet (echt) tegen gehouden. (was misschien ook wel benieuwd wat er zou gebeuren?)
Dan vind ik het ook gewoon zijn eigen verantwoordelijkheid.

Bij dure spullen moet je goed oppassen. Doe je dat niet, vind ik het in een hoop gevallen wel een beetje je eigen schuld.
Helemaal in zo'n domme situatie.

[ Voor 25% gewijzigd door WEBGAMING op 08-12-2018 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Sissors schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 09:18:
[...]

Goed, ik weet dat TS afzeiken hier heel populair is, maar leg nou eens uit waarom een waterdichte telefoon in water leggen net zo dom is als labello in de 3.5mm jack smeren?
Niet zozeer het in water leggen, maar denken dat je puur vet als labello kunt oplossen met water, of het eruit krijgen met een wattenstaafje (waar je mogelijk meer schade mee aanricht dan je al had).... dat is niet heel slim.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

gameguy12 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 00:01:
Ik zou graag het topic sluiten, aangezien ik genoeg weet.
gameguy12 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 00:08:
Bedankt voor de reacties mensen.

Ik zou graag het topic sluiten. Op verdere reacties wordt niet gereageerd.
gameguy12 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 09:12:
[IK HERHAAL]

Ik sluit het topic. Verdere comments wordt niet op gereageerd.
Stop dan met reageren,. Anders werkt het niet.
In de basis blijven topics gewoon open.
Maar deze zal wel ontsporen en door een mod gesloten worden.
Tot die tijd. Niet reageren

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2018 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
SmurfLink schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 09:20:
[...]

Niet zozeer het in water leggen, maar denken dat je puur vet als labello kunt oplossen met water, of het eruit krijgen met een wattenstaafje (waar je mogelijk meer schade mee aanricht dan je al had).... dat is niet heel slim.
Tja vergeten dat labello niet in water oplost is wat mij betreft een vergissing die heel veel mensen kunnen maken, terwijl het in de eerste plaats in een 3.5mm jack smeren gewoon compleet idioot is.

En los daarvan, ook al verwacht je niet dat het echt helpt, zou het ook geen nadelen moeten hebben hem in water te leggen, dus waarom niet?

[ Voor 11% gewijzigd door Sissors op 08-12-2018 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Sissors schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 09:22:
[...]

Tja vergeten dat labello niet in water oplost is wat mij betreft een vergissing die heel veel mensen kunnen maken, terwijl het in de eerste plaats in een 3.5mm jack smeren gewoon compleet idioot is.

En los daarvan, ook al verwacht je niet dat het echt helpt, zou het ook geen nadelen moeten hebben hem in water te leggen, dus waarom niet?
In water leggen an sich niet... maar in de audiojack gaan lopen prutsen met wattenstaafjes, waardoor je mogelijk de waterdichtheid schaadt, en vervolgens in water leggen... da's niet heel snugger.

Nou zou dit alles nog steeds geen effect moeten hebben op de accu hoor. Dus het hele verhaal blijft gewoon vaag en rammelt aan alle kanten.

[ Voor 9% gewijzigd door SmurfLink op 08-12-2018 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:30

Daniel36

vernieuwde formule

Laat het ding repareren en doen de rekening in bij de verzekering van de inmiddels ex vriend. Indien geen oplossing je eigen verzekering.
Indien geen oplossing gaat de rekening naar de vriend.
Laat hem dit van te voren weten
Meester Visser hamert af.
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:10

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Op verzoek van TS dicht aangezien de rest van de kleuterklas blijft door posten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.