Ik zou graag een systeem samenstellen daar mijn oude desktop +10 jaar oud is en mijn Gamelaptop (Asus g51j) ook niet meer naar behoren werkt accu/warmteprobleem. Daarom hadden we besloten om en desktop samen te stellen die weer een tijdje mee zou moeten kunnen gaan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ikzelf wil Football Manager 2019 gaan spelen.en mijn zoontje vooral Fortnite, mijn vrouw zou in de toekomst met Photoshop aan de gang willen. Voor de rest gewoon de algemene dingen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb 2 systemen samengesteld ééntje zonder losse gpu (+- 600€) en ééntje waar wel een losse gpu in zou moeten komen (+- 800€).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb nog een HDD liggen van 320 GB en een cd-rom drive van mijn oude systeem die ik er bij in wel zetten. Monitor en andere randapparatuur heb ik ook nog.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord met bluetooth, werkgeheugen 16 GB 3200mhz (AMD processors zouden baat hebben bij snel geheugen), SSD, Videokaart ( weet niet goed welke ik best kan nemen prijs/kwaliteit gezien).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet speciaal.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet snel zijn en enkele jaren mee kunnen gaan.
Ga je overklokken?
Denk het niet, heb hier geen verstand van.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag jullie mening krijgen over mijn samengesteld systeem en of het allemaal compatibel is, en of er misschien dingen zijn die ik beter zou aanpassen.
Zou het systeem zonder losse gpu voorlopig volstaan voor mijn wensen of zou ik toekomst gericht toch al beter een gpu nemen, dit ivm met de cpu?
Systeem 1 (met losse gpu)
Systeem 2 (zonder losse gpu)
Bij voorbaat dank,
Roy Konings
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ikzelf wil Football Manager 2019 gaan spelen.en mijn zoontje vooral Fortnite, mijn vrouw zou in de toekomst met Photoshop aan de gang willen. Voor de rest gewoon de algemene dingen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb 2 systemen samengesteld ééntje zonder losse gpu (+- 600€) en ééntje waar wel een losse gpu in zou moeten komen (+- 800€).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb nog een HDD liggen van 320 GB en een cd-rom drive van mijn oude systeem die ik er bij in wel zetten. Monitor en andere randapparatuur heb ik ook nog.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord met bluetooth, werkgeheugen 16 GB 3200mhz (AMD processors zouden baat hebben bij snel geheugen), SSD, Videokaart ( weet niet goed welke ik best kan nemen prijs/kwaliteit gezien).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet speciaal.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet snel zijn en enkele jaren mee kunnen gaan.
Ga je overklokken?
Denk het niet, heb hier geen verstand van.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag jullie mening krijgen over mijn samengesteld systeem en of het allemaal compatibel is, en of er misschien dingen zijn die ik beter zou aanpassen.
Zou het systeem zonder losse gpu voorlopig volstaan voor mijn wensen of zou ik toekomst gericht toch al beter een gpu nemen, dit ivm met de cpu?
Systeem 1 (met losse gpu)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 163,25 | € 163,25 |
| 1 | Gigabyte Aorus B450 I Pro WiFi | € 123,- | € 123,- |
| 1 | Sharkoon V1000 Window | € 44,90 | € 44,90 |
| 1 | Phobya 4-Pin PWM naar 3x 4-Pin PWM 30cm Zwart | € 3,99 | € 3,99 |
| 1 | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 137,- | € 137,- |
| 1 | be quiet! Pure Power 11 400W | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Samsung 970 Evo 250GB | € 73,- | € 73,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 596,14 | |
Systeem 2 (zonder losse gpu)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |