Toon posts:

Ten einde raad met mijn soundsystem.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoii! Ik heb al een tijdje een Logitech Z5500 Digital en deed het altijd zonder probleem. Een tijd geleden had ik muziek aan staan wat ineens stilviel, de pod (het kastje waas je de levels mee kan beheren) gaf geen lichtje meer niks. Toen heb ik een tijd gedacht dat ie opgeblazen was tot ik erachter kwam dat er een Zekering in zit die doorgebrand was en dus vervangen moest worden. Ik heb dus een beetje opgezocht en kwam erachter welke zekering ik er in moest doen wat aangeraden werd was een 2.5A traag, toen deze binnen waren gekomen heb ik ze op de correcte manier vervangen en toen ik hem aan deed zetten was de zekering meteen weer doorgebrand. Ik heb alles geprobeerd van een dimmerzekering tot een trage smeltzekering tot een snelle zekering vam 2,5A maar zijn allemaal doorgebrand. Graag hoop ik hier een oplossing te kunnen vinden

Mvg Dylan

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Dat is mij ook overkomen, zekering vervangen die ook meteen door ging, en de volgende zekering zit er nog steeds in.

Pas bij een 3e zekering op rij ga ik mij zorgen maken (en dan niet een zwaardere pakken, dan gaat het volgende onderdeel roken)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:44

BCC

Eeh, een zekering gaat normaliter door als er kortsluiting is. Misschien moet je die eerst opzoeken en verhelpen?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
zou het niet te vaak blijven proberen...

Echter kan een zekering zwak zijn of worden dus het zou kunnen lonen het nog een keer te proberen. Kans is wel aanwezig dat ie echt sluiting maakt en dan houd het wel gewoon op natuurlijk.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hartelijk bedankt voor jullie reacties! Echter hoop ik dat hij niet kapot is. Op de achterkant staat

Fuse Rating: T2AH250V
(2A, Time Delayed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:44

BCC

https://www.neoseeker.com...0-help-beyond-blown-fuse/ - oftewek bekend probleem. Of Logitech ze nog gratis omwisselt durf ik te betwijfelen :) Opgenschroeven en met de mutlimeter checken wat sluiting maakt.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Pagina: 1