draagbare DVD-speler of tablets voor in de auto

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cplatinck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-01-2022
Ik zoek een?
draagbare dvd - speler of tablet om films te kijken

Wat is je budget?
max €200

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
in de auto, met 3 kinderen op de achterbank, de kinderen koest te houden

Wat heb je zelf al gevonden?
https://www.bol.com/nl/p/...Sm-YqlDew.1.6.ProductPage

Welke vragen heb je hier nog over?
Voor in de auto lijkt deze oplossing me ok om DVD's af te spelen.

Maar met de moderne netflix tijd ben ik aan het twijfelen of er geen betere oplossing is: een goedkope tablet die op te hangen is aan de hoofdsteun en van daar gedownloade netflix cartoons kunnen spelen onderweg.

Maar met 3 kinderen (3, 3 en 6 jaar) op de achterbank is het ruzie als er maar 1 tablet is. Dus minstens 2 zijn er dan zeker nodig. Maar voor een budget van max €200?

Iemand nog tips?

[ Voor 12% gewijzigd door cplatinck op 07-12-2018 14:38 . Reden: intro ]

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:01

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Die van 6 snapt een tablet ongetwijfeld, maar die van 3 snappen dat nog maar terdele. dwz: die van ons is ook 3 en die snapt een ipad, maar dat gaat ook regelmatig mis als het iets anders dan Youtube is :+

Wij zaten afgelopen zomer met het zelfde voor onze spruiten. De jongste boeide niet (is net 9,5 maanden), maar de oudste wilden we voor de zekerheid wat achter de hand hebben. Uiteindelijk op deze uitgekomen:
https://www.mediamarkt.nl...r-duo-deluxe-1496421.html
Zit net twee tientjes boven je budget.

Voordeel: je kunt van USB afspelen, en ze kunnen als individuele units of in master/slave setup draaien (2x zelfde beeld). Verder kun je ze ook gewoon op tafel zetten als je zelf DVD wilt kijken. Beeld is prima iig :)
Plus zitten ook hoofdsteunmounts bij.

Tablet komt voor de oudste nog wel als ie wat ouder is. In jouw geval zou ik wel een simpele tablet overwegen, maar onderweg heb je toch geen internet dus dan lekker die DVD spelers aan indien gewenst.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 20:52

SaN

The Eagle schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 15:06:
Die van 6 snapt een tablet ongetwijfeld, maar die van 3 snappen dat nog maar terdele. dwz: die van ons is ook 3 en die snapt een ipad, maar dat gaat ook regelmatig mis als het iets anders dan Youtube is :+

Wij zaten afgelopen zomer met het zelfde voor onze spruiten. De jongste boeide niet (is net 9,5 maanden), maar de oudste wilden we voor de zekerheid wat achter de hand hebben. Uiteindelijk op deze uitgekomen:
https://www.mediamarkt.nl...r-duo-deluxe-1496421.html
Zit net twee tientjes boven je budget.

Voordeel: je kunt van USB afspelen, en ze kunnen als individuele units of in master/slave setup draaien (2x zelfde beeld). Verder kun je ze ook gewoon op tafel zetten als je zelf DVD wilt kijken. Beeld is prima iig :)
Plus zitten ook hoofdsteunmounts bij.

Tablet komt voor de oudste nog wel als ie wat ouder is. In jouw geval zou ik wel een simpele tablet overwegen, maar onderweg heb je toch geen internet dus dan lekker die DVD spelers aan indien gewenst.
Een oud topic, maar nog altijd relevant aangezien de set die jij noemt nog steeds te koop is bij de media markt, en de breedte kandidaat lijkt te zijn na wat vergelijken. Ik vraag me alleen af wat voor codecs hij ondersteunt. Het lijken er niet echt veel te zijn. Hoe doe jij dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:01

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Geen idee wat ie exact ondersteunt, maar meestal kijk ik op de doos was er ondersteunt wordt en rip ik de DVD daarnaartoe. Overigens hebben we meestal ook gewoon een mapje fysieke DVD's bij. Is een stuk sneller inpakken en past toch in de deur. En zoveel kijken ze ook niet.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)