Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Vincent180
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 10-12-2018
Mijn vraag
...Sinds de update van 4 december heb ik geen statusbalk meer. De Always on display doet het ook niet meer. Ik denk dat dit samenhangt maar dat weet ik niet zeker, ben niet erg technisch aangelegd.
Het geluid kan wel harder of zachter, maar je ziet geen balkjes. Geen tijd zichtbaar, geen batterijpercentage zichtbaar etc. Wifi, Bluetooth e.d. moet ik allemaal via Instellingen regelen. Zeer frustrerend. Is er een oplossing?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...Samsung S7

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Softe reset, harde reset, cache legen

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:06

rens-br

Moderator Mobile & IN
@Vincent180 je openingspost is al vrij compleet, maar er zijn nog wat onduidelijke dingen:
- Wat bedoel je met een harde reset? Een factory reset?
- Staat je telefoon niet in een presentatie modus o.i.d.?
- Welke update?

• Vincent180
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 10-12-2018
Hoi Rens,

Het is een factory reset. De telefoon staat niet in een presentatie modus o.i.d. Het is de update van
4 december

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Microsoft

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True