Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Moeite met posten op Instagram Iphone Xr / Xs

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Alvin-94
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 03-04 15:25
ik krijg behoorlijk vaak de melding: "We'll try again once there's a better connection."

Iemand anders dezelfde melding?

Alle reacties

• RM-rf
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 20-04 23:15
Alvin-94 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:41:
ik krijg behoorlijk vaak de melding: "We'll try again once there's a better connection."

Iemand anders dezelfde melding?
op internet zijn er idd mensen die die melding ook gehad zeggen te hebben op een iphone;

in hun geval had het te maken met de video codec:
kennelijk werkte encoding met H.264 niet meer om up te loaden naar instagram, en moesten ze H.265 gebruiken, dat werkte wel

https://www.reddit.com/r/...ain_once_theres_a_better/

(In zo'n geval lijkt me altijd dat je het beste eerst op tekst van de foutmelding een search doet, meestal tref je wel sites die bepaalde zaken melden)

RM-rf wijzigde deze reactie 07-12-2018 13:46 (11%)

1 2 3 4 5 7 6 8 9

• Alvin-94
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 03-04 15:25
Thanks! Nu nog begrijpen wat het precies betekend hehe

• D.deJong
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 10:40
Niet kunnen posten op instagram? Ik zie het probleem niet. 😉

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True