Beste tweakers,
Ik heb een hele korte specifieke vraag:
Ik heb op dit moment een build bestaande uit:
CPU: i7-4790K
MOBO: B85-G43 Gaming
GPU: Gigabyte Aorus GTX 1060
HDD: 7.2K RPM 2x: 500GB // 1x: 1TB
SSD: Kingston A400 120GB
Case: Cooler Master Elite 430
CPU Cooler: Cooler Master 212 Evo LED
RAM: 3x 4GB 1333 Mhz // 1x 2GB 800 Mhz
PSU: Corsair VS550
Ik was dus al van plan om mijn PSU en Case te gaan vervangen, omdat deze allebei kapot gaan, richting de
NZXT H500 en de
Cooler Master MasterWatt 750
Ik speel veelal Overwatch en League of Legends op max settings, soms speel ik ook nog GTA waar ik dan high settings haal. Dit alles gewoon op 1080p met een 75Hz scherm. Ik speel soms ook nog WoW waar ik niet al te hoge fps haal soms, iemand enig idee waarom? Bij elke videokaart die ik heb gehad is dit zegmaar wel een beetje een downside geweest.
Heeft iemand nog enig idee of een upgrade necessary is en zo ja wat is dan slim?
Er is geen limiet aan budget, het is namelijk gewoon een vraag en als iemand met goede argumenten komt bij een product gaat mijn aandacht daar zeker heen!
Erg bedankt alvast allemaal!
M.v.g. Stein
Ik heb een hele korte specifieke vraag:
Ik heb op dit moment een build bestaande uit:
CPU: i7-4790K
MOBO: B85-G43 Gaming
GPU: Gigabyte Aorus GTX 1060
HDD: 7.2K RPM 2x: 500GB // 1x: 1TB
SSD: Kingston A400 120GB
Case: Cooler Master Elite 430
CPU Cooler: Cooler Master 212 Evo LED
RAM: 3x 4GB 1333 Mhz // 1x 2GB 800 Mhz
PSU: Corsair VS550
Ik was dus al van plan om mijn PSU en Case te gaan vervangen, omdat deze allebei kapot gaan, richting de
NZXT H500 en de
Cooler Master MasterWatt 750
Ik speel veelal Overwatch en League of Legends op max settings, soms speel ik ook nog GTA waar ik dan high settings haal. Dit alles gewoon op 1080p met een 75Hz scherm. Ik speel soms ook nog WoW waar ik niet al te hoge fps haal soms, iemand enig idee waarom? Bij elke videokaart die ik heb gehad is dit zegmaar wel een beetje een downside geweest.
Heeft iemand nog enig idee of een upgrade necessary is en zo ja wat is dan slim?
Er is geen limiet aan budget, het is namelijk gewoon een vraag en als iemand met goede argumenten komt bij een product gaat mijn aandacht daar zeker heen!
Erg bedankt alvast allemaal!
M.v.g. Stein