Ik ben al meerdere jaren klant bij online.nl voor internet.
Recent zijn wij verhuisd en hebben wij een alles in een pakket genomen.
Na de eerste perikelen werkte dit prima voor ongeveer 3 weken.
Maar sinds afgelopen maandag geeft de ontvanger een fout S111 / s111, met de melding steek smart card dieper in en herstart de ontvanger.
Nu heeft de ontvanger wel een smartcard slot maar deze is leeg.
Uiteraard heb ik alles geprobeerd om dit werkend te krijgen;
-herstart ontvanger (er is geen reset pin aanwezig of procedure bij geleverd)
- herstart modem
en verschillende combinaties van die twee.
Nu heb ik inmiddels al enkele keren contact gehad met online over het probleem.
En zij melden dat er een verkeerde batch ontvangers is uitgeleverd die niet werkte.
Mijn ontvanger zou deel hebben uitgemaakt van die batch maar toch hebben gewerkt tot dat zij recent in hun systeem de verkeerde ontvangers hebben geblokkeerd.
Het resultaat is dat wij nu al sinds maandag geen TV hebben en van de klantenservice krijg ik alleen te horen dat er aan gewerkt wordt. Maar ik heb nog niets gehoord over het verzenden van een nieuwe ontvanger of een andere route naar een oplossing.
Heeft iemand een suggestie wat ik kan doen of het zelfde probleem?
Wij zouden graag snel weer tv kunnen kijken.
Recent zijn wij verhuisd en hebben wij een alles in een pakket genomen.
Na de eerste perikelen werkte dit prima voor ongeveer 3 weken.
Maar sinds afgelopen maandag geeft de ontvanger een fout S111 / s111, met de melding steek smart card dieper in en herstart de ontvanger.
Nu heeft de ontvanger wel een smartcard slot maar deze is leeg.
Uiteraard heb ik alles geprobeerd om dit werkend te krijgen;
-herstart ontvanger (er is geen reset pin aanwezig of procedure bij geleverd)
- herstart modem
en verschillende combinaties van die twee.
Nu heb ik inmiddels al enkele keren contact gehad met online over het probleem.
En zij melden dat er een verkeerde batch ontvangers is uitgeleverd die niet werkte.
Mijn ontvanger zou deel hebben uitgemaakt van die batch maar toch hebben gewerkt tot dat zij recent in hun systeem de verkeerde ontvangers hebben geblokkeerd.
Het resultaat is dat wij nu al sinds maandag geen TV hebben en van de klantenservice krijg ik alleen te horen dat er aan gewerkt wordt. Maar ik heb nog niets gehoord over het verzenden van een nieuwe ontvanger of een andere route naar een oplossing.
Heeft iemand een suggestie wat ik kan doen of het zelfde probleem?
Wij zouden graag snel weer tv kunnen kijken.