wat is er met mijn schermpje...

Pagina: 1
Acties:

• gumtree
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-08 21:03
Hallo,

Dit is een close-up van mijn beeldscherm op mijn Nokia 3210. Ik haalde hem zo uit mijn jaszak. Hij is niet gevallen, (behuizing is nog heel, en venstertje is niet gebroken ofzo)

Natuurlijk is het toestel net 2 maanden uit de garantie, dus iemand een idee wat het gaat kosten of kun je het zelf doen???
Afbeeldingslocatie: http://httpd.chello.nl/~v.vandermeer/nokia_display.jpg

Het lijkt trouwens wel op een kortsluiting ofzo net alsof er een aansteker tegen aan is gehouden.... :(

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Oi
magneetje tegen gehouden zeker ?

http://mrfloris.com

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Op zaterdag 21 juli 2001 23:45 schreef xiphoid het volgende:
Oi
magneetje tegen gehouden zeker ?
Levert dat ZO'N resultaat op :? :?
Jezus...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Lars The 18th
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Lijkt wel of er iets is doorgefikt ??
Mischien is het een chip die onder het scherm zit door gebrand
en zo heet geworden dat het schermpje ook een beetje te heet is geworden ?

• Byzanthy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05-2025
hmm. 't ziet er anders wel erg uit als een kapot scherm. Zo ziet mijn 3310 er momenteel namelijk ook uit, maar daar kun je een grote barst doorheen zien lopen :(
Kost je minstens 100 piek om te laten maken. Doe ik dus niet, ik wacht gewoon op m'n postbank-Siemens. Tot die tijd red ik me d'r wel mee.

Succes.

Verwijderd

als ik jou was kan je je telefoon wel wegsmijten of je moet er duur een nieuw display inlaten zetten :?

• Bigs
  • Niet online
Een vriend van mij had dat ook. Die was klem komen te zitten tussen een bioscoopstoel. Je zag helemaal geen krassen of barsten ofzo, maar het schermpje was wel kapot.
Nieuw scherm kost 125 gulden (on-line bestellen en zelf erin zetten dan, als je hem wegbrengt kost het nog meer) en het valt niet onder de garantie. Vette pech dus.

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:55

4POX

Everybody is wired

http://www.stuntprijzen.net/display.html

Nieuwe telefoon is goedkoper

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Je display is naar de tyfus. Er zit een klein barstje in... (niet die van je cover maar van de foon zelf)

Ik heb namelijk hetzelfde nu met mijn 3310
Nieuw schermpie+laten inzetten gaat me 75 piek kosten.
Moet dan maar

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:53
jaja... dat krijg je met nokia he... :) :P

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Op zondag 22 juli 2001 14:00 schreef Tampie2000 het volgende:
jaja... dat krijg je met nokia he... :) :P
juist met siemens heb je daar geen last van >:)
maar ik vind het toch wel belachelijk dat je voor zo'n schermpje gewoon bijna meer betaald dan een nieuwe phone |:(

• Karimben
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-11-2025
Dit heb ik ^%#$#%@ ook met mijn Ericsson T10s, maar bij mij is het niet zo erg, een klein stukje van et scherm zie ik gewoon niet meer, maar ik kan er nog mee bellen en smsjes lezen gaat ook wel (moet et wel eerst 2x hebben overgelezen maja :D )
en ja, het is zeker gewoon belachelijk dat je voor zo'schermpie, of een oplader of een batterij of wat dan ook bijna meer betaalt dan zo'n phone, damn.... :r

• gumtree
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-08 21:03
Op zondag 22 juli 2001 13:56 schreef Fallen_angel het volgende:
Je display is naar de tyfus. Er zit een klein barstje in... (niet die van je cover maar van de foon zelf)

Ik heb namelijk hetzelfde nu met mijn 3310
Nieuw schermpie+laten inzetten gaat me 75 piek kosten.
Moet dan maar
Waar????

• Bigs
  • Niet online
Op zondag 22 juli 2001 14:08 schreef mafiasven het volgende:
maar ik vind het toch wel belachelijk dat je voor zo'n schermpje gewoon bijna meer betaald dan een nieuwe phone |:(
Zo'n phone kost 700 piek ofzo, dus opzich valt het wel mee.

Verwijderd

Op zondag 22 juli 2001 18:02 schreef Bigs het volgende:

[..]

los maar prepay niet ;)

• sporthaas
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06-2012
dat komt omdat het arbeidsloon zo hoog ligt. Ze hebben liever dat je een nieuwe tel koopt!
Op zondag 22 juli 2001 18:02 schreef Bigs het volgende:

[..]

Verwijderd

Zo ziet een LCD (je schermpje is een LCD) eruit als je er druk op uitoefent. Probeer maar eens (voorzichtig) met je vinger op het schermpje van je rekenmachine te drukken, zie je hetzelfde, maar dat gaat weer weg. Bij jou is het ietsje permanenter vrees ik. Om LCD-units te repareren moet je volgens mij wel ietsje meer uit de kast halen dan een soldeerbout, ik denk dat het scherm fysiek naar de maan is, dus ik zou zeggen: regel of een nieuw schermpje, regel een nieuwe foon, of wen eraan.
Pagina: 1