Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Af en toe wat video-editing, muziek productie en (web) design bezigheden. Het gaat hier voornamelijk om CoD: BlackOps 4 (Blackout).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is 1600,00 euro. Muis, toetsenboard, headset en beeldscherm heb ik =)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Buiten een 2 TB 3.5" HDD en een 250 GB 2.5" SSD: niets.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het liefste geen AMD. Qua videokaarten het liefst een Nvidia. Qua moederbord merk e.d. vertrouw ik op de kundigheid van de Tweaker
Qua cases vind ik persoonlijk Fractal Design erg mooi en stil
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
PC mag een full ATX moederbord bevatten. Een sidepanel vind ik mooi, maar is niet vereist. LED-kermis hoeft van mij niet
Ik speel op 1080p @ 144 Hz.
Ga je overklokken?
Ik wil (als daar ruimte voor is) de CPU wel ietwat overclocken ja.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben opzoek naar advies voor een nieuwe PC. Mijn huidige PC is niet sterk genoeg voor Blackout. Dat hapert aan alle kanten en ik moet mijn PC in haar gunstigste stand zetten wil ik het uberhaupt een beetje fatsoenlijk kunnen spelen. Dit is mijn huidige build.
Voornamelijk gamen. Af en toe wat video-editing, muziek productie en (web) design bezigheden. Het gaat hier voornamelijk om CoD: BlackOps 4 (Blackout).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is 1600,00 euro. Muis, toetsenboard, headset en beeldscherm heb ik =)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Buiten een 2 TB 3.5" HDD en een 250 GB 2.5" SSD: niets.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- 6-8 core (het liefste Intel)
- Een watergekoelde CPU
- M2 slot SSD
- Een videokaart > 1080
- Voorkeur voor een CPU in de richting 9700K (of 8700K).
Het liefste geen AMD. Qua videokaarten het liefst een Nvidia. Qua moederbord merk e.d. vertrouw ik op de kundigheid van de Tweaker
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
PC mag een full ATX moederbord bevatten. Een sidepanel vind ik mooi, maar is niet vereist. LED-kermis hoeft van mij niet
Ik speel op 1080p @ 144 Hz.
Ga je overklokken?
Ik wil (als daar ruimte voor is) de CPU wel ietwat overclocken ja.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben opzoek naar advies voor een nieuwe PC. Mijn huidige PC is niet sterk genoeg voor Blackout. Dat hapert aan alle kanten en ik moet mijn PC in haar gunstigste stand zetten wil ik het uberhaupt een beetje fatsoenlijk kunnen spelen. Dit is mijn huidige build.
- 8gb ddr4 2400 mhz
- rx 580 gb nitro+
- intel i5 6500 (non-K)