Waar kun je een game boy display kopen. 
Ik bedoel gewoon het schermpje.
Is voor gb color.
Graag websites of winkels.
Ik bedoel gewoon het schermpje.
Is voor gb color.
Graag websites of winkels.
| I've got permission to color outside the lines |
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Ik wil gewoon een website waar die dingen te koop zijn. polijsten lukt niet!Op zaterdag 21 juli 2001 23:27 schreef D³ het volgende:
Jee zeg, hoeveel topics heb je nodig, 3, 4? Dit slaat echt nergens op.
Ik heb je vraag al lang beantwoord in een van die andere topics trouwens.
Zolang dat andere topic niet gesloten is kun je het gewoon in dat topic nog een x vragen...Op zaterdag 21 juli 2001 23:30 schreef marcell het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een website waar die dingen te koop zijn. polijsten lukt niet!
Dit is de derde topic. OP die andere krijg ik ook geen bruikbare antwoorden.
Je hebt het tel-nummer van Nintendo, wat wil je dan nog meer.Op zaterdag 21 juli 2001 23:30 schreef marcell het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een website waar die dingen te koop zijn. polijsten lukt niet!
Dit is de derde topic. OP die andere krijg ik ook geen bruikbare antwoorden.
Een website waar die dingen te koop zijn.Op zaterdag 21 juli 2001 23:34 schreef Genotix het volgende:
[..]
Je hebt het tel-nummer van Nintendo, wat wil je dan nog meer.
Durf je niet te telefoneren ofzow. Das toch veel makkelijker dan een site. Kan je meteen alles vragen.Op zaterdag 21 juli 2001 23:40 schreef marcell het volgende:
[..]
Een website waar die dingen te koop zijn.
Das alles. Wel een Nederlandse. }:0
OK dan geef dat telnr maar eens.Op zaterdag 21 juli 2001 23:43 schreef Genotix het volgende:
[..]
Durf je niet te telefoneren ofzow. Das toch veel makkelijker dan een site. Kan je meteen alles vragen.
Lees jij je eigen toppics wel is:Op zaterdag 21 juli 2001 23:40 schreef marcell het volgende:
[..]
Een website waar die dingen te koop zijn.
Das alles. Wel een Nederlandse. }:0
Was ik te lui voor. sorry.Op zaterdag 21 juli 2001 23:51 schreef Genotix het volgende:
[..]
Lees jij je eigen toppics wel is:
tel 030-6097166
uit [topic=188733]
En omdat het zijn infantiliteit aangeeft. Ik heb liever een AMD omdat ze goedkoper zijn, voor dezelfde prestaties. Maar om daar zo'n kleuterige ondertitel van te maken...Op zondag 22 juli 2001 00:02 schreef Genotix het volgende:
Liever 10 Intels dan 10 AMD!!! Ik heb je uitspraak ff verandert, niet omdat ik pro intel ben, maar omdat het totaal onzinnig is.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
But. Wie wil er nou een Gameboyscherm. Wees es wat zuiniger op je spullen.Op zaterdag 21 juli 2001 23:52 schreef marcell het volgende:
[..]
Was ik te lui voor. sorry.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
ps ben dus wel een AMD bezitter en dat al vanaf de athlon classic. Meer voor je geld noemen ze dat.Op zondag 22 juli 2001 00:02 schreef Genotix het volgende:
Liever 10 Intels dan 10 AMD!!! Ik heb je uitspraak ff verandert, niet omdat ik pro intel ben, maar omdat het totaal onzinnig is.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq