Hallo,
Ik ben bezig met mijn eerste zelf in elkaar gezetten PC. Ik heb dit systeem nodig voor zware berekeningen. Gebeuren voornamelijk in Excel en heb er ook andere systemen voor openstaan. Was zelf al een beetje bezig met een systeem te selecteren op Azerty. Ik ga er minimaal drie schermen op aansluiten. Ik snap dat ik veel werkgeheugen nodig heb. Dus heb 32 gb geselecteerd(2x 16gb). Kan dat altijd nog uitbreiden met nog 2x 16.
Dit is het systeem wat ik ingedachten heb. Hoor graag van jullie welke dingen jullie anders zouden doen?
Snap ook niet zo goed welke voeding er bij moet. Tevens ook de grafische kaart heb ik geen idee van.
Fractal Design Define R6 USB-C TG
Kingston HyperX FURY – Geheugen 2x 16 gb
Seagate BarraCuda ST3000LM024 3 TB - Vaste schijf 2x raid(met ernaast een NAS)
Samsung 860 EVO 500GB M.2 - Solid state drive
Scythe Fuma Rev.B - Koeler voor processor
AMD Ryzen 5 1600X - Processor
MSI X470 GAMING PRO moederboard
MSI Geforce GTX 1060 AERO ITX 3G OC - Grafische kaart
EVGA 500B Bronze - Voeding (intern)
LG 27UK600-W - LED-monitor 4k 3x
Heb je ook nog een geluidkaart nodig? Zit er altijd bluetooth op zodat je muziek kan afspelen op je draadloze speakers?
Het is best een prijzig systeem hebben jullie tips welke producten goed zijn maar goedkoper kunnen?
Ik ben bezig met mijn eerste zelf in elkaar gezetten PC. Ik heb dit systeem nodig voor zware berekeningen. Gebeuren voornamelijk in Excel en heb er ook andere systemen voor openstaan. Was zelf al een beetje bezig met een systeem te selecteren op Azerty. Ik ga er minimaal drie schermen op aansluiten. Ik snap dat ik veel werkgeheugen nodig heb. Dus heb 32 gb geselecteerd(2x 16gb). Kan dat altijd nog uitbreiden met nog 2x 16.
Dit is het systeem wat ik ingedachten heb. Hoor graag van jullie welke dingen jullie anders zouden doen?
Snap ook niet zo goed welke voeding er bij moet. Tevens ook de grafische kaart heb ik geen idee van.
Fractal Design Define R6 USB-C TG
Kingston HyperX FURY – Geheugen 2x 16 gb
Seagate BarraCuda ST3000LM024 3 TB - Vaste schijf 2x raid(met ernaast een NAS)
Samsung 860 EVO 500GB M.2 - Solid state drive
Scythe Fuma Rev.B - Koeler voor processor
AMD Ryzen 5 1600X - Processor
MSI X470 GAMING PRO moederboard
MSI Geforce GTX 1060 AERO ITX 3G OC - Grafische kaart
EVGA 500B Bronze - Voeding (intern)
LG 27UK600-W - LED-monitor 4k 3x
Heb je ook nog een geluidkaart nodig? Zit er altijd bluetooth op zodat je muziek kan afspelen op je draadloze speakers?
Het is best een prijzig systeem hebben jullie tips welke producten goed zijn maar goedkoper kunnen?